• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Morty

Åh har ytterligare en storleksfråga. Hur är varsity jackan i storlek? Jag har ju 2 i lovleyknit t ex men 3 i min Nylon Parker. Tror ni då att en 2:a räcker?

• brawny
    Bina skrev 2009-11-11 16:51:30 följande:
    Japp - jag väntar
    Jobbar på att fota kombos o då går batteriet till kameran o dör. Så bara att ta en paus o surfa på lite webshoppar istället...

Hur gick din rensning? Slutade den med ngt köp?
  • brawny

Bina: Såg nu att det var beanien som ska flytta in hos dig. Den är ju superfin har funderat på en sån själv...

• malinoski
    Bina skrev 2009-11-11 18:20:04 följande:
    Vill du väldigt gärna ha en klänning och kan kränga i väg något annat så håller samvetet - fråga mig!
    Rotar i garderoben för fullt.. :)
    I mitt velande mellan Brand new 2nd Hand och Excess har jag nästan förordat Excess för att den funkar bättre året runt och vid fler tillfällen. Men nu slog det mig precis, funkar Excess verkligen på nyårsafton? tveksamt eller??
    (lovar att snart släppa det och inte spamma tråden mera..)
  • freemind
    Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:
    Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
    VA?
    Berätta!
    Jag är klicksugen eftersom två av mina fynd måste returneras!

mollyist.blogspot.com
  • freemind
    Bina skrev 2009-11-11 18:19:05 följande:
    malinoski & Morty:Det blev en fuzzy beanie som avslut på säsongen... jag har skrivit en liten summering av hösten.. den blev inte alls som jag tänkt mig (och ännu har inte alla reor varit :-0 )everydaymolly.blogspot.com/
    Aha... kanske ska läsa klart innen jag skriker ut högt!
    Den är FIN!

mollyist.blogspot.com
  • Bina
    malinoski skrev 2009-11-11 19:11:30 följande:
    Rotar i garderoben för fullt.. :) I mitt velande mellan Brand new 2nd Hand och Excess har jag nästan förordat Excess för att den funkar bättre året runt och vid fler tillfällen. Men nu slog det mig precis, funkar Excess verkligen på nyårsafton? tveksamt eller?? (lovar att snart släppa det och inte spamma tråden mera..)
    Jag tycker absolut att Excess funkar på nyårsafton (förutsatt att du inte skall på mc-klubbfest eller så )
  • Bina
    brawny skrev 2009-11-11 18:46:12 följande:
    Bina: Såg nu att det var beanien som ska flytta in hos dig. Den är ju superfin har funderat på en sån själv...
    Jaaa.. jag försökte länge intala mig själv att mina mössor i lådan duger fint men så kom jag på att den ena var lite stor och åkte ner över ögonen hela tiden när jag sprang i pulkabacken och då behöver man ju faktiskt en ny eller hur!
  • MammatillO

Hem kommen utan något molly plagg

vad ska jag ta mig till ? ville köpa blusen men det tog emot då spoilerdressen som hade fläckar på sig ( som f.ö fanns kvar sen sist) och jag vägrar betala 800:- för en vara som är smutsig ..

• Morty
    MammatillO skrev 2009-11-11 20:10:56 följande:
    Hem kommen utan något molly plagg vad ska jag ta mig till ? ville köpa blusen men det tog emot då spoilerdressen som hade fläckar på sig ( som f.ö fanns kvar sen sist) och jag vägrar betala 800:- för en vara som är smutsig ..
    Så de gick inte med på någon prissänkning, trist.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III