• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Apipoulai
    kitty3465 skrev 2009-12-12 22:16:15 följande:
    hmm minns inte vilken tråd det va om, tror det va en tjej från linköping som frågade nåt. tror tråden dog ut ganska direkt..va mysigt med mammagrupp,det har dom inga här i malmslätt =) vi kanske ska testa badet i valla annars får vi ta där vi får plats helt enkelt..hihii ja hoppas bara jag reder ut simhallsbestyren med en liten bebis, vart ska jag göra av honom när man byter om liksom? haha jaa det är mkt o tänka på när man ska ha med sig en bebis tycker jag =)
    De har iaf haft babycafé på biblioteket och där har det varit många mammor från Malmslätt. Trevligt har det varit. Själv bor jag i Vikingstad och tillhör således Kärna VC.
    Välkommen till tråden!
  • kitty3465

jahaa då förstår jag..hmm nää det funkar ju inte, som sagt måste det ju va väldigt lugn miljö..det är ju mkt o ta in för dom små sötnosarna att va i simhallen ändå =)

• Mandarin
    JePaLuLi skrev 2009-12-12 18:40:47 följande:
    Vi har alltid haft som tradition att klä den kvällen innan julafton, och efter det titta på uppesittarkväll och äta skinksmörgås. Men jag håller med, man vill ju njuta av den ordentligt Om det nu blir nåt att njuta av med en ettåring och en tvååring som antagligen kommer tycka att den är väldigt intressant
    Måla inte fan på vägen ännu, Alex tycker det är kul att spegla sig i kulorna. Annars har hon inte rört den
    Vi har plast kulor ifallt att. Några peket törs jag bock inte lägga fram ....
  • Mor85
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:34:17 följande:
    hej linköpingsbor!här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå?kram från Sofie!
    Hej o välkommen hit
    Vi går på babysim på simsalabim men våran dotter o de är kanon
  • playmate86

god morgon god morgon är du också uppe med tuppen. här har man varit vaken sen fem med världens piggaste son.... blir inget sovande föräns i natt igen full fart hela dagen. hur är det med alicia och med magen

Mor85 skrev 2009-12-13 07:18:40 följande:
    Hej o välkommen hit Vi går på babysim på simsalabim men våran dotter o de är kanon
  • JePaLuLi
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:40:12 följande:
    tack!vart i linköping bor du någonstans då? vi bor i hus på landet precis utanför malmslätt nu..ska bli skönt o flytta tillbaka in till stan igen =)vad gör ni om dagarna då? =)
    Vi bor i skäggetorp nu och kommer nog bli kvar tills jag är klar med skolan iaf. Sen ska vi bestämma oss för vilken stad vi vill bosätta oss i

Vi är ganska mycket på öppna förskolan, annars gör vi det som faller oss in. Träffar andra mammor och barn eller myser själva.
    Mandarin skrev 2009-12-13 07:10:50 följande:
    Måla inte fan på vägen ännu, Alex tycker det är kul att spegla sig i kulorna. Annars har hon inte rört den Vi har plast kulor ifallt att. Några peket törs jag bock inte lägga fram ....

Nä, det gick bra förra året. Men då var Lucas bara ett år och Linus var nyfödd och sov mest. Jag tror iofs det går bra bara de får vänja sig, det är ju spännande i början. Men Lucas var väldigt intresserad av kulorna i julgranen på biblioteket
    Linus tar ju efter sin bror så startar Lucas att plocka ner dem så har jag snart två som sitter i granen
    Nä, paket lägger nog inte vi heller fram i år.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • kitty3465

Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med!

Mor85: Jahaaa det låter trevligt! Går du o din karl ihop på simmet? Ska försöka få med mig min karl har jag tänkt iaf dom första gångerna..Sen känner jag mig egentligen inte redo för bikinisäsongen haha kan jag lova. Men vad gör man inte för dom små liven hihi

JennyoPatrik: Trevligt! Vad läser du till för nåt då? Själv jobbar jag på förskola i vanliga fall =)

• Indratvillingmamma

Snööö! Tjoho!
    Mina ungar har redan varit ute och "skottat", åkt pulka och åkt stjärtlapp. Det gick väl hellre än bra, men huvudsaken att dom var glada.

• Apipoulai
    kitty3465 skrev 2009-12-13 10:24:09 följande:
    Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med!
    Okej. Ja hon är säkert bra.
    Angående babycafét så var det diskussion om tiden nu på sista tillfället. Ev kanske den ändras. Det är personalnerdragningar på länets bibliotek, men de kommer nog ha kvar babycafét. Jag missade några gånger nu i höst så jag tänkte gå på dem igen i vår. I den mån man kan förståss. :)
  • dinana
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:34:17 följande:
    hej linköpingsbor! här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå? kram från Sofie!
    Välkommen hit, vi bor i Skägget, jag min gubbe och våra två barn på snart 3 år och 6 månader. Tiden går så fort så man hinner knappt med att göra något känns det som när man har två barn. Men på torsdagar går vi på Babysång med Leonard, medan storasyster går på dagis.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6