Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
jahaa då förstår jag..hmm nää det funkar ju inte, som sagt måste det ju va väldigt lugn miljö..det är ju mkt o ta in för dom små sötnosarna att va i simhallen ändå =)
god morgon god morgon är du också uppe med tuppen. här har man varit vaken sen fem med världens piggaste son.... blir inget sovande föräns i natt igen full fart hela dagen. hur är det med alicia och med magen
Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med!
Mor85: Jahaaa det låter trevligt! Går du o din karl ihop på simmet? Ska försöka få med mig min karl har jag tänkt iaf dom första gångerna..Sen känner jag mig egentligen inte redo för bikinisäsongen haha kan jag lova. Men vad gör man inte för dom små liven hihi
JennyoPatrik: Trevligt! Vad läser du till för nåt då? Själv jobbar jag på förskola i vanliga fall =)
Snööö! Tjoho!
Mina ungar har redan varit ute och "skottat", åkt pulka och åkt stjärtlapp. Det gick väl hellre än bra, men huvudsaken att dom var glada.