Vi från Linköping! Del: 6
Men hon går på gym två gånger i veckan och är på topp trots alla motgångar.
Jag hade också gåstol när jag var liten... men var nog rätt sen med att gå. Satt mest på rumpan och hoppade fram som en groda.. typ... Gick vid 16 månader enligt mamma, men jag vet inte om det stämmer. Molly gick vid 14 månader. Själv gör det mig inget om det tar lite tid för Leonard att lära sig gå, för det är sånt jobb med att hålla reda på två ungar som springer omkring. Räcker gott å väl med en just nu.
Haha, Leonard får också skjuts av Molly. Och det går med hejdundrans fart då. Har sett att Molly klättrat i gåstolet ett antal gånger i smyg trots att vi sagt till henne att hon inte får använda den då hon är för stor.. Men ungar de lever i sin egna lilla värld.
Ja jaga katterna det är nog en grej som Leonard är stormförtjust i. Han bara sitter å glor på dem när de klättrar upp i kattpelaren i hallen och undrar hur sjutton han skall ta sig dit upp.
Nja, jag tror inte jag ser fram emot att ha honom rännandes efter katterna om ett halvår. Fast i och för sig är de ju så söta när de rultar runt i sommar i solhattar och kortbysser...
Vi köpte sånt där fotavtrycks grej på bokaffären.. men det var knappt vi fick plats med fot och handavtrycken... vi hade gjort sån med molly när hon var en månad.. och tänkte ha likadan till Leonard, men kom på det lite sent.. så händerna fick knappt plats på den lilla plattan... han var då tre månader.... missade tyvärr detta på babysången, för att jag låg hemma sjuk. Typiskt...
Nej nästa gång så vill jag vara med.... om det nu blir någon nästa gång... men får ta och be dem klämma in en gång i vår så vi också får chansen.
Så sur... köpte en overall på KÖP NU efter att jag frågat säljaren om hon kunde skicka med posten. Tror ni inte hon gick å skicka den med Schenker nu. Jag hade tänkt å ha den tilll L nu när vi skall ner till mina föräldrar... men nähä. Usch... blir kassa omdömesbetyg...