Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

playmate86 skrev 2010-01-05 21:13:34 följande:
    suttit här nu en 45 minuter och läst ikapp allt från i går morse... har inte fört allas version men om någon önskat livet ur någons barn är detta verkligen inte okej... förstår inte vad som hänt med den här tråden överväger att åter igen starta en anna tråd där folk kan börja om från början igen och slippa allt JÄVLA skitsnack...
    vissa tycker att det är kul att kränka mig och påstå att jag gnäller på allt.tragiskt att folk inte kan strunta i andras liv och ha ett eget.jag 'rnöjd med mitt liv som hemmafru och har ärliga vänner så det räcker.
    Apipoulai skrev 2010-01-05 21:13:24 följande:
    SMS-roulette.
    {#lang_emotions_laughing}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2010-01-05 21:16:28 följande:
    Aha! Där har vi svaret till mitt bmi! ;)
    mitt blev 26,3.men jag väger nog mer än vad jag tror{#lang_emotions_laughing}
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 21:16:27 följande:
    men vad jag läst är det INGEN som behandlat din familj illa i tråden, hur kan man behandla nån illa som man inte ens umgås med..??Citatfunktion ur funktion kan jag tillägga! o det där kan du ju lägga ner... gör som många andra, kör selektivt...
    massor med hemska inlägg är borttagna.frågan om att behandla varandra hemskt kan du ta med becka.hon är duktig på hitta fel på allt som jag skriver bla bla.behandlar man vår familj illa så får man räkna med att jag ger tillbaka.nä då är jag så elak,ja fy på mig{#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_laughing}

är man så dum och tror att man kan ge mig skit för att jag skriver inlägg om allt möjligt som alla gör i denna tråd.vissa har visst ensamrätt att skriva om vissa saker tydligen.då tar ni fel
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-05 21:29:46 följande:
    Konstigt att det bara är en viss persons inlägg som blev bortplockade, det måste ju betyda att den personen gått för långt..mina inlägg är inte borta..
    {#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 21:32:52 följande:
    nej men det är bara du som tar åt dig o skriver satmaror om alla...inser inte du att det ser en aning suspekt ut när man tänker tillbaka o inser att det alltid är du som är inblandad i de flesta bråk?? just nu ser jag ingen annan utväg än att se dig som en person som verkligen måste gilla att kränkas o bli "illa behandlad" o vara osams med folk efetrsom du gång på gång kommer tillbaka till tråden som innehåller (o ja jag kan citera dig) satmaror, gnällkärringar, idioter...
    har inte ens sagt att alla är det.läs en gång till.villka namn står det?
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 21:34:33 följande:
    då får vi väl starta en ny... IGEN... som vanligt...vill bara tillägga att allt jag skriver säga med vänlig röst och under väldigt ordnade former, ingen ilska eller hets...
    ska bli kul att  se hur lång tid det tar innan nån gnäller på mina inlägg om vanliga saker som andra skriver om{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2010-01-05 21:35:07 följande:
    Familjetrolletom du anser att folk kränker dig och så.. jag har inte lästa alla 2367 inlägg som skrivit så jag kan inte yttre mig så mycket.... men tycker inte du att det är rent av psykopatiskt att önska livet ur någon annans barn. våra barn är det dyrbaraste vi har alla här inne vet hur det känns om det skulle hända ens barn något och man vill inte att det ska hända andras. jag vet hur det är i ryd jag har med bott där vet vilket jävla ruttet folk som bor på vissa delar där. men inte vill du väl att något barn i denna värld ska fara illa?? du får gärna inboxa mig och berätta din del av vad som hänt så jag inte säger något fel....
    nä sakta ner nu.jag har inte önskat livet ur nåns barn.men när en viss person gång per gång drar upp vad våra barn utsattes för så är ju den personen skadeglad över att det skedde!hon kan ju inte släppa att jag skrev om hemskheter,nä hon tycker att det är superkul

jag kanske skulle dra upp allt hemskt/jobbigt som har hänt henne gång på gång som hon har skrivit i tråden{#lang_emotions_wink}så får vi se hur glad hon blir.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 21:38:48 följande:
    det vore ett paradis för vissa satmaror,ops nu trampa jag nog flera på tårna i denna tråd (KOPIERA & KLISTRA IN)VISSA satmaror nämner inga namn..men det är ju inte första gången du hamnar i den här situationen o blir osams med "alla" o kallar oss för allt möjligt... är det inte nog snart??
    inte alla.sorry men du tar fel{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2010-01-05 21:43:10 följande:
    Det becka har skrivit i trådarna är jag 100 på att hon står för, annar hade hon aldrig skrivit dom. Så var så god! Pröva och se om hon blir arg...
    hon blev jätteglad när jag önskade hennes barn samma helvete,eller nä jag tog nog fel.{#lang_emotions_laughing}

och vad ger henne och er rätten att gnälla på mig om man får fråga?.vad ska man skriva för att ni ska vara NÖJDA?jag sitter inte dag ut och dag in och skriver till er alla att ni gnäller,skriver fel inlägg,gör fel,uttrycker er fel.men själva anser ni er ha rätt till att göra det!

jag tänker inte be om ursäkt.däremot kan de som drar in våra barn och är skadeglada be om ursäkt för ni ser inte hur ni behandlar vissa i tråden!
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 21:44:01 följande:
    Någon som vet om de börjat sälja semlor på Willys nu? Jag blev ju sååå sugen på det efter som det togs upp tidigare... skit i viktminskningen .. jag skall ha en semla i alla fall.
    haha du är för go.coop har det.de hade nog även lussesemla
    playmate86 skrev 2010-01-05 21:49:01 följande:
    kommer ihåg när jag börja i den här tråden kände mig totalt utstött och ingen prata med mig inte gnällde jag för det vänta bara ett tag sen kom jag tillbaka till tråden igen och gjorde nytt försök och förklara hur jag kände mig och hur jag uppfattade saker utan att gå till angrep och nu 'är jag en del av tråden känns det som
    de har funnit en ny att reta sig på....
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 21:43:46 följande:
    Familjetrollet... EN FRÅGA...det första du skrev till mig när jag kom in nu ikväll var att det var massa bråk med det hade jag ju säkert redan fått reda på bakvägen!! Kan du vara snäll o förklara det? tack, hade tagit det som det i vilket fall som helst... i vanliga fall bryr jag mig inte men när det börjar kallas massa skit mot personer som jag bryr mig om blir till o med jag irriterad.. folk får uppfatta mig hur dom vill för dom som gillar mig brukar tycka om mig ganska länge o det är jag glad för.
    lilla djungeltelegrafen...
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2010-01-05 21:53:52 följande:
    Men varför stanna om det är så hemskt?Det du gjorde mot Becka är olagligt och du ska vara riktigt glad att hon inte polisanmält dig (än).
    lägg ner!
    jag tänker inte dra upp det en gång till.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6