Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

Dinana

ska vi ta en rolig shoppingtur framöver?{#lang_emotions_smile}

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2010-01-07 12:26:27 följande:
    Öhhh vad har hännt ? det ser jätte kostigt ut hos mig !!!!   massa tecken
    det ör likadant här.krångel på FL som det brukar vara emellanåt
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-07 13:21:44 följande:
    Javisst kan vi göra det! Puss puss..
    mums bruden{#lang_emotions_laughing}här tvättar man för fullt.ikväll om allt går som det ska så har vi en tvättmaskin igen*jippi*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-07 13:35:33 följande:
    Åh vad skönt! Det är ju suveränt.. tvättmaskin kan man ju inte leva utan.
    det stämmer bra.sen att elen blir dyrare gör inget.istället slipper man vänta 10 dagar på att få tvätta i några ynka timmar
    dinana skrev 2010-01-07 13:37:23 följande:
    Kanske kan gå på myrorna och Kretsboden eller liknande en dag. Skall ev ner till stan imorgon.
    jaa det låter bra.barnen är i skolan imorrn så då kan jag åka till stan
    dinana skrev 2010-01-07 13:52:54 följande:
    Går väl inte ens att jämföra... men visst du får gå till tvättstugan om du vill. Jag föredrar att ha min egen maskin. Vet ju inte vad det är för skit i de maskinerna i tvättstugan, sen så kan man ju inte tvätta när man vill.. som man kan göra med en egen maskin. Behöver inte hålla på å boka tid och kruxa.
    du är då en tankeläsare!{#lang_emotions_smile}nä nu ska jag röra på fläsket igen.ska bli skönt när tvättpasset är över.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-07 14:03:45 följande:
    Cicci.Vi kanske kan ses på stan då, om du har lust.. Kan ju åka ner ihop. Jag har med både Molly och Leonard så kan ju vara gött om man får lite sällskap. Har nog inga ärenden ner egentligen. Men är skönt att komma "bort" emellanåt också. När slutar de plugget?
    tidigt eftermiddag.vi kan ju ta nån buss runt 9:30.ja det är skönt att komma hemmefrån ibland{#lang_emotions_smile}.och i ditt sällskap har man aldrig tråkigt
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-07 14:12:43 följande:
    aha... hallå du får lära dig att göra mellanslag efter punkt nu! ser ju bara roligt ut när du klämmer in länkar hela tiden. eftermiddag.vi hahaja vi kanske skall säga så. Molly är kanske inte världens piggaste då. Men det blir nog kul. det underlättar om man är två vuxna.
    orkar inte{#lang_emotions_laughing}.inte ens en punkt hjälper ju{#lang_emotions_laughing}.det retar ju alltid upp nån{#lang_emotions_wink}
    kolla fb så får du ett gott skratt.ska lägga in länken strax
  • Familjetrollet
    Indratvillingmamma skrev 2010-01-07 19:18:48 följande:
    Varför kan man inte ha torktumlare om man har fönster? Det har vi i vår tvättstuga.
    pga risk för fukt och mögelskador .

det bidde ingen tvättmaskin då vi inte fick tag i bärhjälp.diskmaskin är ett måste här.här går den 2 gånger per dag.men som tur är har vi tvättstugan precis utanför porten

Dinana
    vet du när HTH öppnar?. idag var det massor med bilar som åkte dit så jag trodde att det var öppet. men icke det var stäng och många bilar åkte därifrån och samtidigt kom nya bilar dit.

JennyoPatrik villket elbolag har ni?vi funderar på att ta "god el" igen.tekniska verken är riktigt dyra.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-07 19:21:56 följande:
    D-kupa är la inte så stort.. jag har ju G-kupa men har inte så stor byst. Det beror ju i och för sig på vad du har för mått runt om. Fast jag rekommenderar att du skaffar en storlek som är lätt att få tag på.. inte 65G då som jag har.
    ja det märk.förr var det a-kupa och nu är tom c-kupa för smått{#lang_emotions_laughing}.ska vi ta en tur till stan imorrn förmiddag och göra stan osäker?
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2010-01-07 19:39:26 följande:
    Här har vi tvättmaskin med kombinerad torktummlare i ett och diskmasin. Diskmaskinen går minst en gång om dagen och tvättmaskinen nån gång i veckan just nu. Har kommit i en fas där de e skönast att tvätta i tvättstugan.
    ja ni har ju lika nära till tvättstugan som vi{#lang_emotions_smile}.men förhoppningsvis är vi tvättmaskinsägare inom kort
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2010-01-07 20:07:35 följande:
    Ja det var skönt! Men nu var jag ju med, vi får se hur det går när det blir dags att lämna.Ja jag kikar gärna på den! Familjetrollet: Vi gick in på elskling.se och fick fram att Skelefteå kraft var bäst för oss. Det har verkligen blivit stor skillnad på räkningarna. T.V var ju hutlöst dyra, höll på att sätta i halsen varje gång räkningen kom
    tack så ska vi nog kolla upp det.hur mycket skilljer de i pris per månad/kvartal?
    dinana skrev 2010-01-07 20:13:22 följande:
    ingen aning angående HTH... men de har väl öppet lördagar, tisdagar och torsdagar.
    de hade inte öppet idag,det var jättemånga som trodde att de hade öppet.jag ska kolla deras hemsida.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6