Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

Apipoulai skrev 2010-01-05 22:33:07 följande:
    Vad är det för konstig färglek som försigår på Facebook?Vem startade den och varför?
    alla tjejr ska skriv villken färg bh`n har som de har på sig.man får inte berätta för killarna vad färgen betyder
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 22:33:32 följande:
    Här ahr vi en bebis som försöker slicka ut resterna i grötskålen.. ser helcharmigt ut
    åhh har du ingen bild på det?han är så söt
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2010-01-05 22:51:04 följande:
    Ja en bantningsfika, som du sa! :) Fyndigt!
    låter som en bra ide
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2010-01-05 22:55:43 följande:
    VÅGA VÄGRA BANTA...hellre fet o mätt än smal o hungrig... nä inget mellanting här inte..
    du har fått svar i din inbox
    Mizzz skrev 2010-01-05 22:57:24 följande:
    hehe... Jag tycker iaf att man innan man sätter igång med abntning ska ta tag i självförtroendet och se till att det blir bra. Sen kan man börja med det yttre.
    trivs man inte med sitt yttre så är det svårt att få ett bra självförtroende.så är det nog för de flesta.jag vill ex ner minst 10 kg,maken vill inte att jag går ner i vikt.men nu ska kiloa bort just för att jag ska bli nöjd med mitt yttre.så länge jag känner mig fet och är fet så är jag inte nöjd.som smal var jag mycket gladare och orkade mycket mer
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 23:00:16 följande:
    sambon sköter fotograferingen.. kan be honom lägga upp bilder men det lät ju ta tid
    den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

nä nu måste jag sova så man orkar upp imorrn.
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2010-01-05 23:04:36 följande:
    Fast utan självförtroende är det omöjligt att göra en bestående förändrning. moment22 om det är som du menardock anser jag mig har bra självförtroende och inte fan trivs jag med hur jag ser ut, men jag har accepterat att detta är hur jag ser ut och folk för acceptera mig för det.
    jepp.jag lär inte tycka om mitt  yttre förren jag har en normal kroppsform för min längd.men nu ska det motioneras och sen ska kosten ändras rejält.till sommaren ska jag kunna ha bikini och kunna visa mig i sommarkläder utan att se ut som en strandad val{#lang_emotions_smile}
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2010-01-05 23:15:37 följande:
    Herregud så meningslöst!
    fick det i inboxen av en gammal vän.hon hade en lång lista på vänner som fick samma mail.jag skrev bara färgen.sen struntade jag i det.inte orkar en gammal tant som jag  sitta och inboxa en sådan sak{#lang_emotions_laughing}
    dinana skrev 2010-01-05 23:10:37 följande:
    får mig att tänka på att jag måste fixa min mage.. någon som vet hur man skall göra för att få ärr att se okej ut.. tre magoperationer gör ju inte direkt något hit för magen.. och jag tycker allt drar ihop sig fel när jag tränar den...
    jag har hört att man kan "bleka" det hos hudterapeuter
    playmate86 skrev 2010-01-05 23:09:25 följande:
    tackar för idag och åter i morgon bye bye brudar
    godnatt
    dinana skrev 2010-01-05 23:07:38 följande:
    Jag är ju snygg som jag är.. kommer sitta en dag å tänke (fy fan så jag såg ut då).
    du har ju en perfekt kropp med kvinnliga former.här vägrar jag vara med på kort.kort får det bli när jag får plats på ett kort{#lang_emotions_laughing}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 23:28:29 följande:
    Här vill sonen äta själv
    villken godbit{#lang_emotions_smile}man undrar vad han tänker för nått spanar han in i gröten
    dinana skrev 2010-01-05 23:33:41 följande:
    du är ju smalare än mig i alla fall.. vi skall ju ta å träna ihop i vår... tänk så många loppis vi skall hinna med =)
    haha.stackars våra plånböcker{#lang_emotions_laughing}.ja så fort snön är borta.då ska det ryka om våra skor och det kommer vara två svettränder efter oss runt området.bara vi inte tappar brallorna under motionsrundan
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 23:46:14 följande:
    Härligt.. det klappar vi för! Du och jag mot alla invandrare här i Skägget!
    ja de motionerar mycket.men vi ska få lika bra kondition som dem,eller bättre om vi har tur{#lang_emotions_smile}
  • Familjetrollet

nu nu måste jag sova.imorrn är det fullt upp med goa familjen.sen ska nog symaskinen fram så det får jobba lite.

natti natti

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6