Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-01-05 16:21:21 följande:
    hihi, det tycker jag med haha, det är så synd om våra stackars män när de ä förkylda, det är ju värre än att vara gravid det var väl så reklamen var tidigare
    en reklamen var toppenbra.mannen såg halvdöd ut och sa nått med att det var svårt att vara en förkyld man{#lang_emotions_laughing}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-05 16:25:32 följande:
    Jag har faktiskt ingen lust att skriva till dig efter det du skrev till mig förut.
    strunt i det då.men du var inget vidae trevlig själv!
    Indratvillingmamma skrev 2010-01-05 16:50:10 följande:
    Vad mysigt! Jag fick skäll av BM för att jag lyfte på filten för att räkna tår och fingrar på mina nyfödda.
    klar man vill se sin bebis.ibland har vissa valt fel yrke.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 18:09:40 följande:
    Inget vaccin här. Behövs ju inte längre
    jag har inte heller tagit den.maken som promt skulle ta den har inte heller gjort det.han var så sur för att jag inte skulle ta den,men han har inte gjort det själv ens
  • Familjetrollet

här är man nyss hemkommen.ush villken otäck bilolycka det har skett vid fogdegatan.ena bilen var det illa med,bildelar över vägen.hoppas de inte blev illa skadade.de stod och ringde när vi såg de krokade bilarna

JePaLuLi skrev 2010-01-05 19:04:05 följande:
    Man kan inte vaccinera sig där nej, men de vaccinerar fortfarande. Nu kör de till och med runt med en buss för att kunna fånga upp så många som möjligt så nog är det fortfarande aktuellt att vaccinera sig.Vi hade gjort det tidigare om vi kunnat, men eftersom vi varit sjuka i flera omgångar har det inte blivit av tidigare.
    blodbussen som nu är vaccinbuss var i stan förra veckan.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2010-01-05 19:16:35 följande:
    De stod utanför Ikea igår och det var då vi vaccinerade oss.
    okej.då missade vi det.får se om vi tar vaccinet eller ej.här är det fullt upp om dagarna.{#lang_emotions_smile}
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 19:27:17 följande:
    texttv?
    tog din sambo sig hem?här blev det en snabbsväng till en bilaffär så maken fick spana på bilar.

denna dag har springit iväg.snart dax att natta barnen och sen ska jag ta det lugnt och slappa.imorrn blir det familjedag{#lang_emotions_smile},frågan är vad vi ska hitta på i kylan
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 19:31:40 följande:
    vi får ta å ses snart. länge sedan sist gumman....apropå en annan grej... jag avslutade ett telefonsamtal med svärmor igäår med puss puss... jag tänkte inte ens... sambon ba satt å stirra på mig och undrade avd fasen jag sa... jag ba vadå? puss puss... humm.. ojdå.vågar jag prata med svärmor mer nu?
    miss you  too min goa brud
    hoppla hoppas hon tog det på rätt sätt{#lang_emotions_laughing}det är väll hon du inte går jämt med
    ?jag brukar säga att "jag älskar dig" till killkompisar.men de vet att det är på ett vänskapligt sett.sen har jag killkompisar som gärna kramas när man stöter ihopp på stan osv.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 19:34:01 följande:
    jadå.. i en hel bit dessutom =Pvet inte heller vad vi ska hitta på imorgon.. är affärerna öppna eller?
    tror de är stängda.tom HTH var stängt idag när man väl tar sig dit.du tänkte nog på nått trevligare när du prata med svärmor.

vi får ta en shoppingrunda snart igen eller en fikaträff eller nått annat skoj
  • Familjetrollet

vissa fortsätter leta fel....

• Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-05 19:50:02 följande:
    haha... jadu.. det är samma tant... gaah.. kommer skämmas ihjäl nästa gång vi ses.. gick av bara farten liksom. ja, haha.. sambon satt ju mittemot såå.. =D funderar på detsamma.... i och för sig skriver jag saker fel av bara farten ibland.. jag tänker en sak och skriver en annan. Kanske för att sambon pratade om texttvn innan.... ja jo jag skulle kolla om jag hittade något om det på nätet. Vet att de skrev om det häromdagen dock på text-tv. Men svårt att hitta sånt på nätet. De sa inget om någon ny våg dock, bara att det skulle komma svårare epidemier som man ändå behövde nyutt vaccin för att fixa. Men så är det ju alltid.
    haha.stackare hoppas hon har glömt vad du sa nästa gång ni ses.din sambo fick sig väll ett gott skratt.här kan jag blanda ihopp makens namn med kompisars namn som börjar på samma bokstav.

men ibland kan man verkligen skämmas om man säger helt fel{#lang_emotions_laughing}.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6