Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

Firstandhappy skrev 2010-01-05 23:49:34 följande:
    nähä, somnade 03.40 igår natt o upp 05.30 idag, jobba hela degen o sen hem till la familia o allt vad det innebär, nu är klockan mycket igen o dags att sussa kudden ett par timmar.. heeeeeeeeeej gästsängen säger jag....
    hoppas du fick svar på dina frågor
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2010-01-06 09:52:05 följande:
    jag måste ta tag i mina delade magmuskler, dom står rakt ut å det är en glipa på ca 3 cm mellan dom. Skapligt jobbigt och grymt läskigt när man känner efter...Jag får inte göra vanliga magövningar så som sittupps å grejor utan bara plankan å den där stå/ligga på sidan du vet som du va så glad över att du klarade nu Gör jag nåt annat så stärker ja musklerna i det öppna läget å det komer bli ännu svårare att få in dom på rätt plats jag har blivit rekomenderad att köpa en gördel (en bra, inte en för 150 spänn på Lindex) som kan hjälpa mig at inte använda musklerna fel.med en gördel så kommer ja få ett stöd och hjälp att hålla in magen och sträcka på ryggen, precis som ja SKA göra men glömmer bort helatiden. En gördel kommer inte bota problemet men ge en liten spark på vägen.Tyvärr är det så långt efter graviditeten, jag har nu fått veta att med så kraftigt delade muskler som jag har så borde ja haft gördel från första stund efter förlossningen för att underlätta. Nu kommer ja få kämpa ÄNNU hårdare och ännu MER för att få något resultat.Det finns absolut ingen ekonomi alls för oss nu att ja skaffar ett gymkort, inte ens i närheten, den här månaden komer bli riktigt riktigt hemsk då vi nästan bara får mina pengar och ja måste köpa skolbökker dessutom
    hur vet man om man har fått delade magmuskler?
    Firstandhappy skrev 2010-01-06 09:09:44 följande:
    sen kan alla läkare och dietister säga vad f-n de vill, har jag en kropp jag trivs med och mår bra med den och kommer kunna leva ett långt och friskt loch lyckligt liv med den SÅ KOMMER JAG BEHÅLLA DEN även om den väger 12-15 kg för mycket.
    alla har rätt att älska sin kropp avsett vikt.men själv är jag livrädd för diabetes 2 då vi har det i släkten på farmors sida.sen känner jag själv att alla extrakilona gör att jag inte orkar lika mycket som förr och att kroppen har tagit en massa stryk av alla extrakilona.förut kunde jag gå promenader på 1 mil utan problem nu orkar jag knappt en promenad till C.

vad för kul ska ni hitta på idag?ser att det snöar ute nu.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2010-01-06 10:06:35 följande:
    googla på det så hittar du massa info...
    då ska jag göra det
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2010-01-06 10:18:18 följande:
    Nej, det var det ju inte. Vi har valt att inte vaccinera oss eller barnen.
    här är barnen vaccinerade då maken vägrade ge sig.maken drog långa ramsor när jag sa att jag inte tänker ta vaccinet.det roliga är att han själv inte har gjort det ännu
  • Familjetrollet
    Tingelingstar skrev 2010-01-06 10:54:59 följande:
    Tror ni det blir mycket på busfabriken idag?
    det är nog bli mycket folk där.fast iako.huset har visst öppet så där lär det samlas folk.som vanligt

här får vi se vad vi ska hitta på.goa maken sover ännu.så går det när man kollar på sport hela natten
  • Familjetrollet

ikano-huset ska det stå

• Familjetrollet
    Tingelingstar skrev 2010-01-06 11:02:39 följande:
    Tror det med. Hoppades bara på att en optimist skulle svara att alla barnen är hemma och plundrar julgran .
    här blir det nog en lugn dag.imorrn börjar vardagen igen {#lang_emotions_smile}och nästa vecka blir det jobb igen villket kommer vara riktigt skoj{#lang_emotions_smile}.
  • Familjetrollet
    Tingelingstar skrev 2010-01-06 11:04:41 följande:
    Är också sugen. Blir lite jobbigt när många barn springer runt i babyhörnan och kastar bollar.
    här vill bara ett barn åka till busfabriken.själv står jag inte ut med allt skrik på busfabriken.efter 15 minuter har man huvudvärk.dock har vi pratat om att åka till busfabriken i norrköping framöver
  • Familjetrollet
    Tingelingstar skrev 2010-01-06 11:12:21 följande:
    Jag tänker inte på ljudnivån då jag själv tjuter högt när jag åker vattenfallet eller studsar på mattan . Är det mindre folk i Norrköping?
    vet inte.vi har aldrig vart där.men den sägs vara bättre.
  • Familjetrollet

huga vad kallt det är ute.idag blev det en sväng till tornby.för en gångs skull var det lite folk på ieka och ikano-huset.

dinana skulle molly vara här imorrn?

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6