Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Tomcar: Lucas fyller 2 på onsdag och Linus fyller 1 nästa vecka ![]()
Vi letar resa till Marko Agadir för hela familjen ska bli såååå kul och skönt..
Kommma bort till värmen och bada hi hi
Maria84....han är 9 månader nu, blir 10 den 1 december. Jodå, barnen brukar få ha godis i handen och då brukar det fungera bättre och bättre. Det är det där allra försat osäkra innan han vågar ta steget fullt ut liksom.De blir kompisar då.
little mee.....vi går på kurs och imorgon kommer en tjej frun hundia hundskola och ska kika på hur han beter sig, så får vi se. Jag försöker bara att gå och nonchalera honom. På kursen säger de att man ska låta dem skälla, men jag tycker att man ska fya. Olika bud gör det svårt att veta hur mans ka vara och göra.
familjetrollet....han vill gärna busa med alla hundar oavsett kön : )
jag misstänker att något skett på kenneln, men vad vet vi ju inte, inte heller om det faktiskt är så. Men han fungerar bra, bara han får lära känna det han tycker verkar läskigt. Har bett grannbarnen gå förbi lite oftare utanför, men det är inte så många barn här så det blir ändå inte så ofta, så han behöver möta fler barn, om än bara på håll, så är det nyttigt för honom.
Så om någon fortfarande vill ställa upp, så inboxa mig eller skriv här så får vi se vad vi kommer överrens om.
/tomcar1
Jag tänkte fråga om det finns nåt intresse för att träffas och laga och äta julmat tillsammans? Som vi gjorde förra året hemma hos Ewa, det var ju jättetrevligt fast vi var så få
Så jag skulle tycka det vore jättetrevligt ![]()
Jag måste skaffa en ny bil barnstol, vilken rekommenderar ni? Till Leonard. Skall sitta bakåtvänd och gärna uttag bar så man lätt kan flytta till en annan stol. Vi har kollat på DuoLogic 2, men den är ju ba upp till 18 kilo.. =(
Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-23 18:28:53 följande: