• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • rohan

TS hoppas du inte har sex med din partner nu när du har det med din älskare för skulle ditt dubbelliv och charadspel som nu ditt förhållande gentemot din fasta partner är och alltid lär förbli vare sig ni hittar tillbaka eller inte utan att din partner är medveten om att du är eller varit otrogen och kan ta sinna beslut
    Så skulle vetskapen om det kommer fram på något annat sätt kunna vara extremt kränkande och äcklande .

• Anonym (Den andre)
    rohan skrev 2009-12-16 18:43:34 följande:
    TS hoppas du inte har sex med din partner nu när du har det med din älskare för skulle ditt dubbelliv och charadspel som nu ditt förhållande gentemot din fasta partner är och alltid lär förbli vare sig ni hittar tillbaka eller inte utan att din partner är medveten om att du är eller varit otrogen och kan ta sinna beslut Så skulle vetskapen om det kommer fram på något annat sätt kunna vara extremt kränkande och äcklande .
    Om du hade läst tråden skulle du kunna lugna ned dig lite, eftersom vi har beslutat oss för skilsmässa.
  • Anonym (iii)

Anonym (numera trogen) skrev 2009-12-16 16:03:39 följande:

Hej. Att det blev som det blev handlade som jag ser det om att de relationer vi hade hade slocknat och dött. Hade inte klarat dubbelspelet om jag verkligen haft känslor för min dåvarande, men det var ändå en lång och svår process att bryta upp. Vi har så klart med oss detta och åtminstone jag har lärt mig att inte ta något eller någon för given. Man måste jobba med relationen för annars riskerar man att den dör och man blir lämnad. Just nu känns allt sådant avlägset, och vi är båda väldigt lyckliga tillsammans.
    okej, då vet jag att det kanske finns hopp för mig och min älskare=) Önskar er all lycka!
  • Anonym (Lyckligt gift)

Varför stannar ni kvar i ert förhållande om ni ändå bedrar er partner? Det är ju uppenbarligen något som är fel i relationen eftersom ni bedrar honom. Kom inte och säg att ni älskar eran partner, för man är ALDRIG otrogen mot den man älskar. Ni tycks inte veta vad älska innebär. Synd att ni aldrig fått uplleva det.
    Varför kan ni inte berätta för er partner och låta honom gå vidare. Det är inget annat än själviskt och elakt att bedra honom.

• Matteokej

Jag är väl inte rätt person att uttala mig i ämnet, och dessutom är det här kanske en flykt från ursprungsfrågan. Min ringa erfarenhet säger mig att dagens unga kvinnor är fnask. Ni hörde rätt. De är egoistiska fnask som bara tänker på sin egen njutning. Hur ska man kunna planera och bilda familj med en kvinna när hon alltid sätter sig själv i första rummet och överger en så fort hon är missnöjd med nåt? Omtanke, finns det? Om din man dricker, har du tänkt på varför han gör det? Kanske du behöver ge honom stöd och uppmuntran? Nej, istället säljer du din kropp för ingenting annat än tillfällig njutning. Jag spottar på dig, kvinna eller man, som tar den lätta vägen och bedrar. Problemet med folk idag är att deras jordliga liv är det enda de har. If it feels good do it, you only live once. Bla bla bla. Dö då, för att aldrig mer vakna, om det här korta jordelivet är det enda du har. Vågar någon enda människa utreda på egen hand hur världen kom till? Nej, de vill ha självutnämnda experter som presenterar sin teori i snacks-format. Och de köper allt med hull och hår utan att ifrågasätta. Jag säger: bygg upp din man, kvinna. Uppmuntra honom i hans intressen och idéer så får du massor av kärlek tillbaka. Kvinnan är formbar och kan inte brytas ner, bara tämjas och formas, har jag lärt mig. Men mannen kan knäckas och mannen kan byggas. Din roll är att vara ett stöd för din man, kvinna. Glöm inte det. Ni är inte två, ni är en, och era kombinerade gåvor är ett powerhouse.   

• mrlords
    Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 09:43:41 följande:
    Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Här var det tydligen många som tog moralkakan deeptroath..
  • Matteokej
    mrlords skrev 2010-04-13 20:05:19 följande:
    Här var det tydligen många som tog moralkakan deeptroath..
    Är det din personlighet att upprepa vad andra sagt? Vad är en moralkaka? Är det plötsligt fel att ha moral? Din personlighet är lövtunn och ytlig. Finns det nåt liv där innanför skalet överhuvudtaget?
  • linda007
    Matteokej skrev 2010-04-13 20:01:28 följande:
    Jag är väl inte rätt person att uttala mig i ämnet, och dessutom är det här kanske en flykt från ursprungsfrågan. Min ringa erfarenhet säger mig att dagens unga kvinnor är fnask. Ni hörde rätt. De är egoistiska fnask som bara tänker på sin egen njutning. Hur ska man kunna planera och bilda familj med en kvinna när hon alltid sätter sig själv i första rummet och överger en så fort hon är missnöjd med nåt? Omtanke, finns det? Om din man dricker, har du tänkt på varför han gör det? Kanske du behöver ge honom stöd och uppmuntran? Nej, istället säljer du din kropp för ingenting annat än tillfällig njutning. Jag spottar på dig, kvinna eller man, som tar den lätta vägen och bedrar. Problemet med folk idag är att deras jordliga liv är det enda de har. If it feels good do it, you only live once. Bla bla bla. Dö då, för att aldrig mer vakna, om det här korta jordelivet är det enda du har. Vågar någon enda människa utreda på egen hand hur världen kom till? Nej, de vill ha självutnämnda experter som presenterar sin teori i snacks-format. Och de köper allt med hull och hår utan att ifrågasätta. Jag säger: bygg upp din man, kvinna. Uppmuntra honom i hans intressen och idéer så får du massor av kärlek tillbaka. Kvinnan är formbar och kan inte brytas ner, bara tämjas och formas, har jag lärt mig. Men mannen kan knäckas och mannen kan byggas. Din roll är att vara ett stöd för din man, kvinna. Glöm inte det. Ni är inte två, ni är en, och era kombinerade gåvor är ett powerhouse.     
    Låt mig gissa. Du är singel.
  • Anonym (fel tråd)
    Matteokej skrev 2010-04-13 20:01:28 följande:
    Ja, det är en flykt från ursprungsfrågan. En man kan knäckas men inte en kvinna? En kvinna kan formas men inte en man? En kvinna kan tämjas? Var har du hört detta? (Scientologerna? Jehovas?) Är det inte bådas uppgift att bygga upp varandra och stötta varandra när det behövs? Dessutom måste båda ansvara för SINA EGNA liv. Man kan inte säga att det är en kvinnas JOBB att bygga upp sin man, eller en mans JOBB att tämja sin kvinna. Om du känner behovet att ondgöra dig över hur dagens unga kvinnor är fnask, så kan du väl starta en ny, egen tråd som behandlar detta ämnet. Jag försvarar inte otrohet och har aldrig varit otrogen själv, men ditt påhopp hör inte hemma i denna tråd. Skriv av dig någon annanstans.
  • Anonym
    Matteokej skrev 2010-04-13 20:13:08 följande:
    Är det din personlighet att upprepa vad andra sagt? Vad är en moralkaka? Är det plötsligt fel att ha moral? Din personlighet är lövtunn och ytlig. Finns det nåt liv där innanför skalet överhuvudtaget?
    Oj oj oj =) Det här var tydligen ett känsligt ämne. Varför kan du inte hålla dig till ämnet. Om du, Matteokej, vill ventilera din svåra barndom eller något annat som jag inte bryr mig om så kan du starta en egen tråd.

Och då till ämnet!

Tips på ställen.
    Toalett på jobbet
    Dusch på jobbet
    hennes kontor
    hans kontor
    konferensrum med soffa =)
    bilen, gärna kombi
    skogen.. gärna med filt, går dock bra utan
    Hotellrum =)
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?