Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Hej på er! Här har ni en till som har samma problem. Har egentligen hela livet skämts för att blygdläpparna hänger utanför, och jobbigt har det varit, framför allt vid sex, så man måste ner och hjälpa till för att sära på dom, och försöka hålla undan dom lite. Åker dom med lite under sexet så får jag som skavsår och sprickor, och sedan är det omöjligt att ha sex på flera dagar. Hur förklarar man det för en ny partner när allt man vill är att bara vara tillsammans hela tiden. :) Oralsex var aldrig att tänka på förens jag hade haft samma man i flera år.
Två saker som hände mig var under tonåren, jag hade en pojkvän som blev polare med en av mina killkompisar, och en kväll sa min killkompis till mig att min pojkvän hade berättat att jag hade för stora blygdläppar. Inte direkt någonting jag ville att mina kompisar skulle veta, för innerst inne har jag väl alltid hoppats att mina sexpartners inte märkte, eller brydde sig om att de hänger utanför. En annan sak var när vi satt en kväll jag och min bästa tjejkompis med varsin kille vi precis träffat. När sexpratet kom igång sa min tjejkompis att en sak hon tyckte var fruktansvärt äckligt var när man kunde se tjejers blygdläppar hänga utanför. Killarna skrattade och höll med. Jag skrattade också.. men bara för att dölja hur besviken jag var för att jag nu inte skulle kunna fortsätta träffa den där killen.
Jag har funderat många ggr på operation, men nu när jag är 33 år gammal känns det som att det får vara som det är. Fast det är klart, det blir ju inget sex utan minst 2-3 dagar helvete efteråt. =/
Nu har ni fått mig att återigen fundera. :)
Ni som har problem, hur stora blygdläppar har ni egentligen?
*nyfiken*
Jag har också stora och har aldrig upplevt att nån kille inte uppskattat det. Min man älskar dem och det har fått även mig att tycka att det är ok och normalt. Sen att man har besvär av dem och därför behöver operera är en helt annan sak. Men jag tycker inet att man ska göra det bara för att en man äcklas av det.. det var det dummaste jag hört!
Samma här, någon cm utanför de yttre.
Jag hade nog 4cm innan jag opererade bort dom..usch!
Hej! Tyckte det här var en sån bra tråd så passar på att fråga här :)
Jag gjorde en blygdläppsförminskning för två dagar sedan, och jag är oerhört nöjd jag har stört mig på blygdläpparna sedan jag var 16år altså i 10 år.. Har fött två barn och efter det har dom blivit en halv cm längre och lila på kanten. Jag undrar hur lång tid det tar innan svullnaden försvinner, särskilt den på klitoris? Jag tog också bort lite skinn på klitoris, för den satt fel gömd bakom för mycket och bakåt.., så nu kommer sexlivet bli bättre också :)
men tycker klitoris står ut för mycket.. men det kan ju vara svullnaden??? När lägger sig den?
Ni som gjort denna operation skulle ni smörja med någon kräm efteråt? För att det ska läka snabbare och bli mjukr och fibt inga ärr? Vaselib
Hallo.
Jag gjorde min op för fyra dagar sen. Jag undrar om ni som gjort blygsläppsförminskning såg stygnen tydligt efter operation?
Jag ser lite grann ut som frankenstein där nere... Bubbligt/hårt kring stygnen och stygnen syns väldigt väl.
Du ovan som tog bort skinn ovan klitoris, blev din klitoriskappa mycket svullen efter op?
Oj, ser att tråden levde vidare utan min vetskap :) är en periodare på FL så blev lite överaskad! Nu var det ju snart 3 år sedan jag gjorde min op och ar således svar på de funderingar jag hade när jag var mitt i det. Stygnen satt tre veckor ungefär, knutarna luckrades upp när området under läkt, så ag fick hjälpa till att dra ut dom med hjälp av pincett. Det var lite obehagligt, ja ;). Att jg tog bort skinn runt klitoris gjorde smärtan närre under läkningsperioden. Kunde inte ha vilka trosor som helst då jag var fruktansvärt öm och minst lilla som nuddade gjorde så ont så ont. När det blev dags att prova på att ha sex med killen igen, var det ett nytt underliv att lära känna för att få orgasm, men jag vande mig ganska snabbt. Är så glad att ag gjorde det! Mitt nakna liv ar verkligen blivit så mycket bättre
Hej på er.
Ni som gjort en förminskning och är nöjda. Vart har ni opererat er? Vore hemskt tacksam för alla tips jag kan få. Haft besvär sedan jag vart 13 år och nu,32 år gammal har jag funderat och haft besvär av dem tillräckligt länge anser jag för att utföra ingreppet. Bägaren rann över idag när jag hade favoritjeansen och fick skavsår. Less.nu
Mvh
*puff* någon som vet hur länge man är svullen och har ont ? Hur kan man sitta ner eller när kan man det? Har gjort operation och är dag 4 , har dock väldigt ont och är super svullen ...Tack på förhand ????
Hallo.
Jag gjorde min op för fyra dagar sen. Jag undrar om ni som gjort blygsläppsförminskning såg stygnen tydligt efter operation?
Jag ser lite grann ut som frankenstein där nere... Bubbligt/hårt kring stygnen och stygnen syns väldigt väl.