Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Anonym (Lila) skrev 2009-11-30 19:31:19 följande:
Men alltså jag har inte ont alls,de hade jag inte sist heller,de kliar bara mycket som jag skulle ha en kraftig svampinfektion så jag behöver bara alvedon men behöver inte de heller,och de sa att de är ovanligt att man får ont,kan de inte va så att du har en infektion där nu då? Hur tvättar du dig? för du ska bara tvätta med vatten.
Ena sidan är jag rätt så blå på men andra inget alls,löder några droppar idag bara. Trodde inte jag skulle kuna sitta eller stå men jag känner knappt av min op alls.
åh vilken intressant tråd..
Jag har långa blygdläppar.. Ena hänger några cm utanför och andra är lite mindre men hänger ändå ut.. För alltid "tjorva" för att de inte ska skava i trosan.. Får "föra undan" dem vid samlag.. Skäms för dem.. Lyckades knöka till dem ganska ok så de låg som en "bulle" innanför de yttre när jag var yngre. Efter jag fött barn går inte det.. Jag lider av detta plus hemska åderbråck på benen och har aldrig varit med mina barn på badhuset.. Det är jätte ledsamt..
Åderbråcken ska jag få fixat via Landstinget. Visste inte ens att det andra intima bekymret kunde gå att rätta till via Landstinget.. Jag kan inte cykla och jag har ofta sveda och obehagskänslor.. För att inte tala om sexlivet, känner mig så äcklig.
Jag undrar om något tappat känseln efter en sådan här op (intim)?
Det vore inte heller så roligt..
Blir dom ännu längre efter en förlossning??
Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-01 19:21:34 följande:
Anonym (usch) skrev 2009-12-01 18:52:31 följande: