Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Ts va är en ektomi då? denna gång ehövde jag ju inte ta bort lika mycket.
Hoppas verkligen inte man får en förhårdnad på blygisrana,fy
Jag har inte tappat känsel alls en sålänge.
Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-02 18:03:31 följande:
Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-03 08:40:57 följande:
Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-03 10:08:04 följande:
Nu har det gått 15 dagar sedan operation. 16 stygn av 22 sitter fortfarande kvar... Och idag är första dagen jag klarat mig helt utan smärtstillande! Nu kliar det mest. Gör ont i vissa lägen, om jag sitter konstigt eller om jag pillar lite väl länge där nere. Igår försökte vi låta mig få en orgasm genom lite smekningar utan att röra stygnen- men, läpparna fylls ju med blod vid upphetsning, och ju närmare orgasm jag kom dessto ondare gjorde det. Så det blev inget. Vi gav upp :)
Du anonyma som jag skrivit med tidigare, hur går det för dig? Har du varit på återbesök? är dina stygn borta? Har det slutat klia?
hej Ts! Ja jag läste att man ska vänta med sex och träning i 1 månad Är du fortfarande svullen också? Alla stygnen är inte borta,glömde min återbesökstid så jag ska dit på tisdag... den sidan där de va mest att ta ort tycker jag fortrarande att han tagit för lite,hoppas verkligen bara att de är extra svullet där bara för jag orkar inte göra om de en gång till o verkligen inte betala för hans misstag igen.,så just nu är jag lite nervös att de kommer se ut så
De kliar fortfarande men mindre iaf,ibland ,mest på kvällarna blir de mer klåda,sover utan trosor och ibland tar jag på alovera gel.
Kul att du skrev igen .
Men det var väl lite klantigt ;) Tur att du fick en ny så snart då! Hänger ena läppen fortfarande utanför då? Mina är inom de inre, men ena är lite mindre än den andra. Fast det gör inget. Jag är lite svullen tror jag, svårt att säga. För mig har det också varit värst på kvällarna, då kan det både klia och ömma. På morgonen kan det dock klia tills jag blir tokig! Så man kommer snabbt ur sängen och in på toa iaf ;)