• Anonym (Läpparna)

Blygdläppsförminskning

Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?

Jag gjorde min operation i torsdags...

• Svar på tråden Blygdläppsförminskning
  • Anonym (nice)

Det kommer fram lite stygn då och då så helt befriad är man ju inte men det är betydligt bättre än tidigare .
    Stygn där nere är verkligen inte roligt det kliar och sticks så man tror man håller på att bli galen!!

• Anonym (usch)
    Anonym (Super nöjd) skrev 2009-12-25 01:00:34 följande:
    Jag gjorde min sista förminskning på strandkliniken i Syockholm.. Jag är jättenöjd hon är super duktig!!Hon är tjej också vilket är bra 15 000 tar hon!!! Jag har gjort en via landstinget och det var verkligen inte roligt jag såg helt stympad ut han tog endast bort den mittersta delen så klitoris och de bakre hängde... Jag är jätte nöjd har världens finaste lilla snipa nu!!
    Syns ärren på de inre blygdläpparna mkt?
    Jag har hängläppar, har alltid känt mig ful och så skaver det.
    Ändå tvekar jag, är rädd att mista känslen osv.

Jag har långt till Stockholm. Jag undrar om man klarar av att resa direkt efter op eller har man svårt att gå, sitta osv??
  • Anonym

Anonym (usch) skrev 2009-12-28 19:28:42 följande:

Syns ärren på de inre blygdläpparna mkt?Jag har hängläppar, har alltid känt mig ful och så skaver det.Ändå tvekar jag, är rädd att mista känslen osv.Jag har långt till Stockholm. Jag undrar om man klarar av att resa direkt efter op eller har man svårt att gå, sitta osv??
    nej man ser inte ärren och nej du kan resa,inga problem,jag satt hos frisören i 2 timmar dan efter op
  • Söta Nasse

Jag har bokat tid för bröstförstoring 25 feb och tror att jag ska göra en blygläppsförminskning samtidigt. Ska till kirurgen på konsultation på fredag och ska ta upp det då. Borde ju få lite rabatt när jag gör det samtidigt som brösten. Är väl skönt att slippa ha en massa ont efteråt, då man får en massa starka saker pga brösten.
    Hoppas bara att jag får bra rabatt också.

Mina är ganska långa, några cm och skaver och kliar och är i vägen vid sex. Inte så jäkla skönt när läpparna är på väg in liksom. Jag har även en del hud mellan snippan och anus som jag vill ha bort i samma veva, liksommbakre delen av blygläpparna eller det som binder ihop dem.

Vore skönt att ta allt på en gång, då jag ändå lär vara förlamad pga brösten, men det kanske blir skitjobbigt då man är så begränsad pga brösten att man har svårt att göra rent ordentligt i början. får se vad kirurgen säger. Ska till proformaclinic i sthlm.

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Anonym (Future dream)
    Anonym skrev 2009-12-16 07:18:11 följande:
    Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-15 15:20:11 följande: oj va många stygn du har kvar,eller hur kan du veta de,ser du stygnen eller? jag vet inte hur många jag har kvar men inte så många tror jag. hehe nä jag missde inte igen Han sa att de såg fint ut,de blir faktiskt finare för varje dag och kommer inte behöva göra om de igen. De läskiga är att jag kollade upp min läkare igår på nätet,vet du hur många prickar han har på sig?! 5st!!!!!!! de är väldigt mycket! så ja de va ju tur att man klarade sig utan värre problem.
    Hur kollar man upp en sådan sak?
  • Söta Nasse

hsan
    min har inte en enda anmälan

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Anonym (Läpparna)
    Anonym (usch) skrev 2009-12-28 19:28:42 följande:
    Syns ärren på de inre blygdläpparna mkt?Jag har hängläppar, har alltid känt mig ful och så skaver det.Ändå tvekar jag, är rädd att mista känslen osv.Jag har långt till Stockholm. Jag undrar om man klarar av att resa direkt efter op eller har man svårt att gå, sitta osv??
    Där råder det delade meningar! "anonym" som svarade dig hade inte så ont, medan jag som gjorde op:en ungefär samtidigt, hade läskigt ont! Fick morfin med mig hem, samt lokalbedövningssalva. Var sängliggandes i 3-4 dagar. sista dagen gick jag ut på en mycket långsam promenad á 200 m. det gick haltande framåt.

Så det är uppenbarligen olika! Men absolut värt besväret. Smärta går ju över, men blygdläppar som man vantrivs med, försvinner inte av sig självt.

Angående känseln, tror jag det är en sällsynt komplikation. Be kirurgen bara ta bort läpparna, och inte röra klitoris, så minskar risken ännu mera! Min kirurg var dock och skar bort hud runt klitoris, kan vara därför jag hade så rysligt ont, men känseln har jag allt kvar!
  • Anonym (Läpparna)
    Söta Nasse skrev 2010-01-13 10:22:02 följande:
    Jag har bokat tid för bröstförstoring 25 feb och tror att jag ska göra en blygläppsförminskning samtidigt. Ska till kirurgen på konsultation på fredag och ska ta upp det då. Borde ju få lite rabatt när jag gör det samtidigt som brösten. Är väl skönt att slippa ha en massa ont efteråt, då man får en massa starka saker pga brösten.Hoppas bara att jag får bra rabatt också.Mina är ganska långa, några cm och skaver och kliar och är i vägen vid sex. Inte så jäkla skönt när läpparna är på väg in liksom. Jag har även en del hud mellan snippan och anus som jag vill ha bort i samma veva, liksommbakre delen av blygläpparna eller det som binder ihop dem.Vore skönt att ta allt på en gång, då jag ändå lär vara förlamad pga brösten, men det kanske blir skitjobbigt då man är så begränsad pga brösten att man har svårt att göra rent ordentligt i början. får se vad kirurgen säger. Ska till proformaclinic i sthlm.
    Jag har två kompisar som gjort bröstförstoringar, ingen av dem var led av smärtan precis! Så i bästa fall kommer inte du heller göra det :)

• Anonym

Jag fick bara ont i ryggen efter min bröstförstoring =)

Svar på tråden Blygdläppsförminskning