Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Det kommer fram lite stygn då och då så helt befriad är man ju inte men det är betydligt bättre än tidigare .
Stygn där nere är verkligen inte roligt det kliar och sticks så man tror man håller på att bli galen!!
Anonym (usch) skrev 2009-12-28 19:28:42 följande:
Jag har bokat tid för bröstförstoring 25 feb och tror att jag ska göra en blygläppsförminskning samtidigt. Ska till kirurgen på konsultation på fredag och ska ta upp det då. Borde ju få lite rabatt när jag gör det samtidigt som brösten. Är väl skönt att slippa ha en massa ont efteråt, då man får en massa starka saker pga brösten.
Hoppas bara att jag får bra rabatt också.
Mina är ganska långa, några cm och skaver och kliar och är i vägen vid sex. Inte så jäkla skönt när läpparna är på väg in liksom. Jag har även en del hud mellan snippan och anus som jag vill ha bort i samma veva, liksommbakre delen av blygläpparna eller det som binder ihop dem.
Vore skönt att ta allt på en gång, då jag ändå lär vara förlamad pga brösten, men det kanske blir skitjobbigt då man är så begränsad pga brösten att man har svårt att göra rent ordentligt i början. får se vad kirurgen säger. Ska till proformaclinic i sthlm.
hsan
min har inte en enda anmälan
Jag fick bara ont i ryggen efter min bröstförstoring =)
Hur gick det på konsultationen "SÖTA NASSE"?