Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Oj, åtta veckor, det var länge. Jag fick komma efter en vecka tror jag (och då var alltså stygnen fortfarande kvar). Jag är jättenöjd idag. Jag gjorde det mest av praktiska skäl (jobbigt att cykla o.s.v.) och det är helt bort nu, så det är jag jätte nöjd med. Sen kanske jag inte är snyggast i världen där nere (om man nu kan vara det...), men betydligt mindre ful än innan... =) Jag betalade 10 000 för min op.
Anonym (har gjort) skrev 2009-11-28 19:56:56 följande:
Att morfinet inte hjälpte tyckte vi alla var konstigt, men då var det ju tur att jag läkaren kom på att vi kunde testa med salvan igen. den har ändå hjälpt mest. Att jag har blåmärken är inte heller så konstigt eftersom det blivit tvugna att skära av blodkärl. Min läkare sa åt mig att inte titta därnere på sex veckor eftersom de kunde se läskigt ut. Men det är ju svårt att låta bli. Såg nu att inte är något stygn genom klitoris, men där emot brevid och någon millimeter över. Har säkert tolv stygn sammanlagt därnere! Och allt inom de yttre blygdläpparna är blått. Men har känsel överallt iaf...
Angående urinvägsinf så är det nog inte allt för ovanligt. Fick antibiotika utskrivet i förebyggande syfte, så vi får hoppas att det biter på de bakterierna som redan hittat dit.
Hej! Jag undrar bara varför ni har opererat er, ta inte illa upp jag är bara nyfiken. Har själv stora inre blygdläppar tycker jag själv, men vad är stora för er?
Anonym (frågande) skrev 2009-11-28 21:49:15 följande:
Anonym (frågande) skrev 2009-11-28 21:49:15 följande:
Anonym (har gjort) skrev 2009-11-29 12:49:21 följande:
Anonym (har gjort) skrev 2009-11-29 12:49:21 följande: