• Anonym (Läpparna)

Blygdläppsförminskning

Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?

Jag gjorde min operation i torsdags...

• Svar på tråden Blygdläppsförminskning
  • Anonym

Haha ja man springer till toa på morgonen ja den ena är utanför,alltså högst upp vid klitoris är de så,fattar inte va han läkaren sysslar med??? jag vet inte om de e så att de är för att jag har ett ärr där från förlossningen men då borde han sagt de.

• Anonym (Läpparna)
    Anonym skrev 2009-12-12 09:01:25 följande:
    Haha ja man springer till toa på morgonen ja den ena är utanför,alltså högst upp vid klitoris är de så,fattar inte va han läkaren sysslar med??? jag vet inte om de e så att de är för att jag har ett ärr där från förlossningen men då borde han sagt de.
    Nu har jag "bara" 14 av 22 stygn kvar! Skönt när det händer grejer... nu kan jag nästan torka mig normalt och inte bara dutta om du förstår hur jag menar.

Hur gick återbesöket? För inte missade du det väl igen? Vad sa läkaren?
  • Anonym

Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-15 15:20:11 följande:

Nu har jag "bara" 14 av 22 stygn kvar! Skönt när det händer grejer... nu kan jag nästan torka mig normalt och inte bara dutta om du förstår hur jag menar.Hur gick återbesöket? För inte missade du det väl igen? Vad sa läkaren?
    oj va många stygn du har kvar,eller hur kan du veta de,ser du stygnen eller? jag vet inte hur många jag har kvar men inte så många tror jag.
    hehe nä jag missde inte igen Han sa att de såg fint ut,de blir faktiskt finare för varje dag och kommer inte behöva göra om de igen.
    De läskiga är att jag kollade upp min läkare igår på nätet,vet du hur många prickar han har på sig?! 5st!!!!!!!

de är väldigt mycket! så ja de va ju tur att man klarade sig utan värre problem.
  • Anonym

Nu är nästan alla stygn borta och jag ser ut som en porrfilmsskådis mellan benen nu
    skämt osido men de ser riktigt bra ut nu och de är skönt...
    men de kliar fortfarande otroligt mycke på morgonen men de läker ju där.

• Anonym (ugly)

Jag har en hängläpp, ena läppen längre än den andra och när jag fick barn så sprak jag på snedden så nu hänger den verkligen löst. Blev sydd efter förlossningen men det gick inte ihop. Jag vill verkligen korrigera detta men blev avrådd till efter jag fått alla barn jag tänk mig. Hoppas dom gör ngt åt det då utan att behöva betala en massa. För det är ingen vacker syn där nere, vill verkligen inte si mig själv i spegeln ser helt vandaliserad ut.
    Usch!

• Anonym

Anonym (ugly) skrev 2009-12-19 18:48:37 följande:

Jag har en hängläpp, ena läppen längre än den andra och när jag fick barn så sprak jag på snedden så nu hänger den verkligen löst. Blev sydd efter förlossningen men det gick inte ihop. Jag vill verkligen korrigera detta men blev avrådd till efter jag fått alla barn jag tänk mig. Hoppas dom gör ngt åt det då utan att behöva betala en massa. För det är ingen vacker syn där nere, vill verkligen inte si mig själv i spegeln ser helt vandaliserad ut.Usch!
    Varför måste du vänta till du är klar med att föda barn för? man har ju lät ihop helt efter en sådan op 6mån efteråt... och som du beskriver de så tycker jag de låter som det är värre om du spricker en gång till på den läppen,och de måste vara en större risk att du gör de igen eftersom den redan är så "skadad"
    Du får de betalt av landstinget så du behöver inte betala alls för de.
  • Anonym (ugly)
    Anonym skrev 2009-12-19 18:56:05 följande:
    Anonym (ugly) skrev 2009-12-19 18:48:37 följande:
    Varför måste du vänta till du är klar med att föda barn för? man har ju lät ihop helt efter en sådan op 6mån efteråt... och som du beskriver de så tycker jag de låter som det är värre om du spricker en gång till på den läppen,och de måste vara en större risk att du gör de igen eftersom den redan är så "skadad"Du får de betalt av landstinget så du behöver inte betala alls för de.
    Jag kanske ska ta upp det igen, och säga att jag inte klarar av att se mig vandaliserad där nere. Borde jag beställa tid hos en gynekolog direkt eller ska jag prata med min BM?
  • Anonym (Super nöjd)

Jag gjorde min sista förminskning på strandkliniken i Syockholm..
    Jag är jättenöjd hon är super duktig!!Hon är tjej också vilket är bra 15 000 tar hon!!!
    Jag har gjort en via landstinget och det var verkligen inte roligt jag såg helt stympad ut han tog endast bort den mittersta delen så klitoris och de bakre hängde...
    Jag är jätte nöjd har världens finaste lilla snipa nu!!

• Anonym

Ville bara säga att hon tog bort mina stygn oxå 1 vecka efter op det var verkligen en befrielse

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-25 01:02:55 följande:
    Ville bara säga att hon tog bort mina stygn oxå 1 vecka efter op det var verkligen en befrielse
    Ok? jag gjorde min op för över 1 månad sen och alla stygn har inte ramlat bort en
Svar på tråden Blygdläppsförminskning