Blygdläppsförminskning
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Är det ngn här som gjort en blygdläppsförminskning som vet uyngefär hur länge stygnen sitter kvar?
Jag gjorde min operation i torsdags...
Haha ja man springer till toa på morgonen ja den ena är utanför,alltså högst upp vid klitoris är de så,fattar inte va han läkaren sysslar med??? jag vet inte om de e så att de är för att jag har ett ärr där från förlossningen men då borde han sagt de.
Anonym (Läpparna) skrev 2009-12-15 15:20:11 följande:
Nu är nästan alla stygn borta och jag ser ut som en porrfilmsskådis mellan benen nu
skämt osido men de ser riktigt bra ut nu och de är skönt...
men de kliar fortfarande otroligt mycke på morgonen men de läker ju där.
Jag har en hängläpp, ena läppen längre än den andra och när jag fick barn så sprak jag på snedden så nu hänger den verkligen löst. Blev sydd efter förlossningen men det gick inte ihop. Jag vill verkligen korrigera detta men blev avrådd till efter jag fått alla barn jag tänk mig. Hoppas dom gör ngt åt det då utan att behöva betala en massa. För det är ingen vacker syn där nere, vill verkligen inte si mig själv i spegeln ser helt vandaliserad ut.
Usch!
Anonym (ugly) skrev 2009-12-19 18:48:37 följande:
Jag gjorde min sista förminskning på strandkliniken i Syockholm..
Jag är jättenöjd hon är super duktig!!Hon är tjej också vilket är bra 15 000 tar hon!!!
Jag har gjort en via landstinget och det var verkligen inte roligt jag såg helt stympad ut han tog endast bort den mittersta delen så klitoris och de bakre hängde...
Jag är jätte nöjd har världens finaste lilla snipa nu!!
Ville bara säga att hon tog bort mina stygn oxå 1 vecka efter op det var verkligen en befrielse