Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

tack för svaren om Rebecka, nu minns jag! :)

Bebis i magen - BF 4 september
  • Elins mamma 2010
    sasssyy skrev 2010-06-08 19:18:42 följande:
    Alltså.. vad är det med löshår i Danmark??? Eller är det lika inne här i Sverige ni som är yngre... jag tycker det är SÅÅÅ B med löshår, vare sig det är permanent fastsatt eller i klämmor som tjejerna har.. men MEST B helt klart klämmorna... och varför lockar hon löshåret men inte sitt egna? Såg ju ut som ett skatbo

Sen...MS´s mamma.. vad är det med kvinnan.. nu har de flyttat IGEN för att hon har hyrt ett hus till hela familjen.. var är socialtjänsten säger jag bara??!??!?

Och MS vågar inte säga ifrån.. för hon klarar ju helt klart inte att bo ensam, även om hon vill det...jösses.....
    jag tyckte också hennes löshår såg hemskt ut först, men när hon sen träffade killen så hade hon ju lockat allt hår och då såg det helt okej ut
  • Elins mamma 2010
    aLttjolajban skrev 2010-06-08 20:47:32 följande:
    har de ingen uppsägning i danmark?de flyttar ju hej vilt titt som tätt
    ja det måste ju vara kortare uppsägningstid än här med tanke på hur många gånger som hon flyttat.. kan hon inte räkna ut innan ifall ett boende blir för dyrt? kostnaden var ju hennes ursäkt när det gällde åtminstone en av bostäderna.
  • Elins mamma 2010
    aLttjolajban skrev 2010-06-08 20:58:11 följande:
    ja de bör det vara.flytta 9 gånger är ju inte gratis.stackars barn som bara får flytta runt.
    vart tog den vihåriga tjeje med löshåret vägen?hon med den fula stokkevagnen
    melissa menar du nog. hon var med häromveckan. hennes son har börjat träffa sin pappa nu och melissa har träffat en ny kille...
  • Elins mamma 2010
    aLttjolajban skrev 2010-06-08 22:06:29 följande:
    de är lika fula och dålig kvallitet.
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 21:01:12 följande:
    melissa menar du nog. hon var med häromveckan. hennes son har börjat träffa sin pappa nu och melissa har träffat en ny kille...
    kan man se gamla avsnitt gratis på kanal 5?här hinner man ju knappt sitta vid tiden det sänds på tvRynkar på näsan
    ja man kan se gratis på www.kanal5play.se
  • Elins mamma 2010
    Arentorpbebis skrev 2010-06-09 12:34:56 följande:
    är de säkert att hänga här eller skvallras de än?
    om du menar spoilers så var det en häromdagen men den togs bort jättesnabbt. Just nu är det lugnt
  • Elins mamma 2010
    Arentorpbebis skrev 2010-06-09 12:54:59 följande:
    Ja jag tycker de vart alldeles för mycket spoilers den sista tiden!Obestämd Men då får man väl våga sig igenom de jag missat å läsa de senaste dagarna då
    ja det är jättetrist med spoilers!
  • Elins mamma 2010

Jag fattar inte hur Rebecka kunde hålla på och fråga Malick om han vill ha en bebis och ta med honom på ultraljudet när det inte är säkert att de ska behålla barnet! kunde de inte diskuterat det när han inte var med??

• Elins mamma 2010
    MissEllie skrev 2010-06-09 18:07:12 följande:

Bianca känns väldigt naiv vad gällande sin ekonomi. Visst, hon måste betala hyran men hon riskerar ju att hamna hos Kronofogden och tycktes ta väldigt enkelt på det.

hon verkade inte ens  förstå vad det innebär att en räkning går till kronofogden. Hoppas det löser sig så hon och cody slipper flytta..

Kristinas dejt verkade ju ha gått bra. Det var lite roligt när han frågade henne efteråt hur hon tyckte att det gick....
  • Elins mamma 2010
    Glasbit skrev 2010-06-14 19:28:41 följande:
    Jag gillar nästan Stine bäst faktiskt. Nog för att hon vart lite gnällig men vem är inte det ibland. Men hon är vettig iallafall och tar hand om barnen bra.
    jag gillar också Stine, känns som mycket av hennes gnäll tidigare berodde på en jobbig graviditet med illamående och sen foglossning.
    parvati skrev 2010-06-14 19:29:52 följande:
    En tanke slog mig att Natashas kompis var någon form av stödperson från kommunen.
    Stackarn någon form av problem verkar hon ju ha. Sedan sa hennes man att han fick i sig så mycket alkhol så han ville först inte bli pappa? Men jag höll på med lite annat under tiden så jag kanske missförstod?
    berätta gärna mer om det där med stödperson, det missade jag helt!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark