Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

Pillarbox och Zeppa - välkomna!
    Pillarbox - Jag har inte sett alla avsnitt senaste säsongen men man får åtminstone se camilla med Oliver och Malou Stella

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    ELM A skrev 2010-05-21 16:07:00 följande:
    Ingen som reagerade på när Peter son Lukas drog runt det där "snöret" runt Codys hals flera varv? Gud, vad läskigt det var.. Fick lite ont i magen en sväng där! Usch.. :S
    ja jag reagerade på det, skrev ett inlägg om det på förra sidan, kallade det för orm men det var det kanske inte.. Tyckte att det var jätteotäckt!
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Supermamman71 skrev 2010-05-21 15:58:50 följande:
    Vill bara tala om att unga mödrar börjar 16:50 på måndag...... Men på tisdag när säsong 10 drar igång är det åter 17:00
    tack!
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Arentorpbebis skrev 2010-05-23 15:50:44 följande:
    nu har jag kollat igenom hela veckan å ni har säkert nämnt det men ja undar bara varför provade inte hanna lustgas när hon födde barn?
    vi har också undrat varför, det nämndes inget om det i programmet vad jag minns.. Konstigt!
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

typiskt... har tvättstugan idag och det fick mig att glömma UM helt.. blir kanal 5 play för mig idag!

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    emmgus skrev 2010-05-24 20:01:52 följande:
    Fy fan va irriterad jag blev när jag ser Hanna stå o röka precis jämte sin nyfödda, hur fan är man funtad då?Sen undrar jag om de va någon som såg en skymt av en bilstol när dom tog ur henne ur bilen?Jag såg bara hur dom bar ut henne direkt i liggdelen!Va detta något sista avsnitt ellerså?Eller varför visade dom klipp från sesången som gått?
    jag reagerade också på det där med rökningen och att hon inte satt i ett babyskydd i bilen..

Katerinas kille verkar bra för henne och lillkillen. Hoppas de inte skaffar den där bebisen för tidigt bara, hon har ju redan en bebis som hon behöver få kontakt med... eller hur gammal är den lilla killen som inte bor hos henne?
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    bara lilla jag skrev 2010-05-25 10:44:54 följande:
    vem är hanna är det hon som blev till med provrör och har en lite skum mamma? Alltså INGE vad är det med bruden?!?! Vad trodde hon att hon skulle kunna trycka ut en unge så får det bli som det blir så kan hon leva som vanligt igen.. Tjejer som Inge förstärker ju den felaktiga bilden som många har av unga föräldrar.. Hon är precis som alla fördomar... Nej jag blev så sur på henne igår.. Och oavsett hur gammal bebisen är så hur omoget och hur otryggt är det inte om hon ska flytta hitoch dit mellan olika ställen med barnet bara för att det inte passar henne.. Och hur länge dröjer det innan hon gör samma sak utan bebis.. Nej Inge var inte redo för bebis eller så har hon åkt på en jäkla depression som hon bör ta itu med snarast!
    blev Hanna till med provrör?
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

nu har jag tittat på de 6 avsnitt som jag missat den här veckan och läst i kapp, vad kul att ni skriver så mycket!

tänkte ta upp en helt annan grej än vad som diskuterats den här veckan - hon som har Malikk, minns inte vad hon heter, berättade hon om flytten för sonen först när de hade flyttat?? tyckte att hon sa "vi har flyttat till ett hus" eller nåt sånt till honom. Verkar ju jättekonstigt!

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Stargirl skrev 2010-05-29 18:42:32 följande:
    Jag tror att det var pga kamerateamet, som säkert frågar dem om saker. Det brukar vara så. När de inte får den info som de behöver så säger producenten kanske så här.Kan du inte berätta för Malikk vad ni precis har gjort. Så gör hon det....man märker ofta när producenten frågat ngt av "mammorna" typ hur har din graviditet varit osv när de inte delar med sig av info som vi "tittare" vill veta.
    Nyfiken gul skrev 2010-05-29 19:06:11 följande:
    garanterat har han vetat om flytten - han har ju ändå bara varit hos sin pappa över helgen..grejen var väl dock att dom flyttade medans han inte var hemma, var givetvis enklare så och så blev det att hon talade om det för honom på vägen hem att nu var flytten klar och att han skulle få komma hem till sitt eget rum osv..Han lär ju ha varit där tidigare för han hittade ju i huset när dom kom hem sen..
    ja det har ni säkert rätt i. Tänkte inte på att han hittade i huset heller.
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Arentorpbebis skrev 2010-05-31 21:52:00 följande:
    blä för bianca. hon verkar vara en riktig bitch! Verkar och ser så jäkla sur å tvär ut hela tiden! snyggt sätt hon gjorde slut på, packa sina grejer å dra medans killen jobbar å göra slut via sms Å hanna hon känns okej ändå. hon åker ju till de där hemmet även om hon inte vill å mamman tjatar på henne. Hade hon bara gett tusan i å röka i ansiktet på sin lilla dotter som nyss legat inne på grund av andnings svårigheter så hade det varit ännu bättre Inge är nog en riktig satmara som saknar känsla för verkligheten! Säger att hon gör allt för dotterns skull...hey jo men visst!!! dra den om rödluvan också va!Tyckte riktigt synd om styvmamman å pappan som satt å grät, hoppas verkligen att socialen tar tag i henne snarast å skickar in henne på hem för hon behöver det!!Å Line ja hur länge har hon å killen "kilat stadigt" då?  Allt går ut på att fixa en ny pappa till barnen, visst en fin tanke men men... Hon verkade ju iallafall komma från en normal familj!Å snälla kan inte hon som praktiserade på toys bara ta ut de där fula löshåret?!! ser ju förjävligt ut!  Hon är jättefin utan det ju!
    Inge sa ju i nåt av dagens avsnitt att socialen sagt att de skulle ta Annabelle om hon rymde en gång till och det har hon ju gjort nu. Dessutom tänker hon ju vägra flytta till unga mödrar-hemmet. Så det låter ju som att socialen ska ta Annabelle nu?
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark