Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

Det där med paraplyvagnen till lilla remi var ju helknäppt! Och stephanies kompis som satt och och blåste rök på sin bebis!? Det finns som sagt få vettiga mammor i Um, just kan jag bara komma på hon med leukemi, camilla och hon som flyttade ihop med nagel-kristinas ex... (ledsen att jag inte minns namnen)

• Elins mamma 2010

Haha ja jag minns att många här i tråden har kallat henne nagel-kristina ;) finns ju så många Kristina i UM...

Jag hoppas att man snart får se några av de andra som har varit med tidigare, är nyfiken på hur de har det.

• Elins mamma 2010

Men hur svårt kan det va att låta bli att spoila?? Det finns ju en spoilertråd, håll till där istället för att förstöra för oss andra!!

Ni som ser spoilerinlägg, kan ni vara snälla och anmäla dem så de tas bort? Jag läser fl från mobilen och där finns ju ingen anmälningsknapp.

• Elins mamma 2010

Men hur svårt kan det va att låta bli att spoila?? Det finns ju en spoilertråd, håll till där istället för att förstöra för oss andra!!

Ni som ser spoilerinlägg, kan ni vara snälla och anmäla dem så de tas bort? Jag läser fl från mobilen och där finns ju ingen anmälningsknapp.

• Elins mamma 2010
    pluvdo skrev 2012-03-06 21:12:16 följande:
    Men tråden är väl till förr att diskutera sådant som hänt i programmet? ...

Ja absolut men läs trådstarten, där står det " inga spoilers "! Det finns en spoilertråd för sånt! Det börjar bli lite tröttsamt det här, det hade varit kul med en tråd där man kunde diskutera UM utan att se spoilers på varannan sida...
  • Elins mamma 2010

Man tröttnar ju på att vissa här inte kan hålla sig från att spoila, till slut är det ju nån som blir arg...

En fråga om det här med säsonger, kan det dyka upp "nya" mammor efter typ halva säsongen eller är det samma hela tiden? Minns inte hur det brukar vara.

• Elins mamma 2010
    Jennie med ie skrev 2012-03-10 14:34:48 följande:
    Att berätta något som ännu ej framkommit i se avsnitt som nu visas, att gå händelserna i förväg, är att spoilra. I trådstarten anges tydligt att det är det som visats i avsnitten på kanal5 som avses, det som ej framkommit där hör hemma i spoilertråden. Frågan är om det är respektlöshet eller lägre vetande som ligger bakom oförmågan att följa detta.

• Elins mamma 2010
    Prins Williams Mamma skrev 2012-03-10 16:14:31 följande:
    Exakt men för att minska risken för att surf***** ska hoppa på mig mer har jag hoppat över till spoiler tråden.

Vad bra!
  • Elins mamma 2010

Lite skumt att skicka ut dopinbjudningar för ett barn som inte är fött än, med en ultraljudsbild...

Hon den där tjejen som är tillsammans med Nikki, var det nån mer än jag som reagerade på den där fotograferingen för skivomslaget? Sexigt poserande tjejer runt påklädda killar som skulle se coola ut. Jämställt ? Nä inte direkt...

• Elins mamma 2010

Fräscht att äta från tallrikar med diskmedel kvar på ;)

Såg jag fel eller visade de stine häromdagen när de pratade om amanda sisses förflutna?

• Elins mamma 2010

Jag tycker att den där Line som är gravid är såå trist att se! Vet inte vad det är men när hon dyker upp vill jag bara spola framåt..

Håller med er om det där som Maks sagt och gjort, vad vidrig han är!
    Men hur är det med Hannas mamma egentligen, hon ser ju ut att tyna bort :( har de sagt nåt om hennes tillstånd på sistone, förutom proppen i hjärnan? De sa väl att hon var döende när cecilaya var nyfödd om jag minns rätt..

• Elins mamma 2010

Ja vad förvånad man blev över att Christian betedde sig så där, det verkade ju som att de hade det jättebra. För övrigt så är han ju själv inte pinnsmal direkt..

• Elins mamma 2010

Jag tyckte väl att det såg ut som en soppåse! Undrade varför i hela friden hon la in den i ugnen ;)

Jag gillar det där nya paret Nanne och Ditlev. Ditlevs förflutna är väl inte så trevligt kanske med anabola och som porrfilmsskådis men nu verkar han ju vettig.

• Elins mamma 2010

Jag håller helt med. Dessutom har de ju börjat med att bryta avsnitten mitt i tex samtal, tex grälet mellan Benjamin och mikaela (undrar förresten hur Benjamins version av det där ser ut, kan inte vara lätt att leva med Mikaela heller...)

Svar på tråden Unga mödrar Danmark