Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

bilix skrev 2010-06-08 10:39:05 följande:
    Nåt jag reagerade på vad Line sa i ett av programmen var ungefär: "Han förstår inte att han ska få barn" eller liknande. Då tänkte jag: "Nej, HAN ska inte få barn, DU ska få barn och han är din pojkvän, men inte pappa till barnet."

ja det reagerade jag också på.
    Bebis i magen - BF 4 september
  • Elins mamma 2010
    JessAnn skrev 2010-06-08 10:48:44 följande:
    Jaha.. där kom det 2000 inlägget. Grattis
    Nej, jag missade det precis!! snyft..
  • Elins mamma 2010
    AmandaBrun skrev 2010-06-08 12:46:09 följande:
    Ok brudar I need a seriuos update!!!

Har inte kunnat se de tre senaste UM av olika anledningar. Vet att de finns på TV 5 play men skulle hemskt gärna vilja att nån vänlig själv drog de större grejjerna som hänt om nån orkar{#emotions_dlg.flower}

*väntar spänt! *
    Igår fick Stine sin bebis, en liten pojke som såg väldigt blå ut när han föddes. Bennos mamma och Benno var där. Han hade bra vikt så barnmorskan tror att de tagit fel på datumet, att han inte föddes 3 veckor för tidigt.

Hanna förlorar kanske sin dotter, enligt henne själv pga av att hon bla låtit dottern ligga och skrika och för att hon håller på för mycket med sin mobil. Det är slut mellan Hanna och pojkvännen Nikki, han har varit otrogen.

Line, den 17-åriga gravida tjejen var på ultraljud. Hennes pojkvän som inte är pappan följde med efter övertalning. Bebisen var lite mindre än normalt om jag förstod det rätt.

Nån annan får gärna fylla på
  • Elins mamma 2010
    Vargkvinnan skrev 2010-06-08 13:04:20 följande:
    Jag kände "varför ska hon vara med nu igen". Hon är verkligen supertråkig enligt mig och tillför inget till programmet.

Tyckte det var hemskt att se Benno på förlossningen, han bara stod där och var inte aktiv alls. Visst att en del pappor kan vara rädda inför den situationen, men nä, jag har svårt att förstå mig på hans sätt där.
    ja jag tyckte också att han såg passiv ut, förhoppningsvis var han ett bättre stöd när de inte filmade...
  • Elins mamma 2010
    Isabellesmamma89 skrev 2010-06-08 15:18:07 följande:
    Ja, tyckte det verkade som att hon inte hade långt kvar att leva.
    ja hon har tydligen nån hjärnsjukdom och lever på lånad tid
  • Elins mamma 2010
    sasssyy skrev 2010-06-08 17:03:23 följande:
    men vad är det för jäkla beige tatuerare hon gick till.. hon den tråkiga.. han tar ut typsnittet via Words på datorn!?!?!?!?!?

En seriös tatuerare skriver ju själv och gör den personlig.. har aldrig varit med om något sånt tidigare och jag har MÅNGA tatuerade kompisar.......
    ja men det verkar ju vara precis en sån hon ville ha för hon blev ju jättenöjd..

vilken liten sötnos han är, Stines bebis!
  • Elins mamma 2010

Vad är det med MS?? Det går dåligt med att montera sängen och då avreagerar hon sig med att färga håret?? Förvånad Och NIONDE flytten på 1,5 år??

• Elins mamma 2010
    Mamma till Fem döttrar skrev 2010-06-08 18:00:48 följande:
    Men gud MS ser ju ut som ett påskägg i håretFörvånad Tycker hon är så oerhört barnslig och omogen. Stackars barn!
    hehe ett påskägg..

Det kanske är en sån där färg som man tvättar ur på typ 4 tvättar. Tyckte hon är finare med mörkt hår än med blont..

Det där som Christina berättade om att hon brukar misshandla sin mamma och bror låter ju hemskt!
  • Elins mamma 2010
    bara lilla jag skrev 2010-06-08 17:58:41 följande:
    men alltså trailern för imorgon då är ju ms blond igen :S fler som har samma misstankar om rebecca som jag? Vet inte om man får berätta vad man tror ska hända eller inte i tråden
    man får ju spekulera, bara man  inte berättar vad man vet ska hända.
Svar på tråden Unga mödrar Danmark