Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

Anemia skrev 2010-06-01 09:43:52 följande:
    Jag satsar på att Peter blir tillsammans med hon Katerina (som hade hittat ny pojkvän) de sa ju att hennes nya kärlek var ett välbekant ansikte...
    vem är Katerina? det är väl inte hon som har Mikkel för hennes kille har vi väl sett nyligen? Blir tokig på att alla heter likadant i UM haha!
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Nifelheim skrev 2010-06-01 10:02:00 följande:
    Jo, men i trailern för nästa avsnitt sa ju speakern att det var slut med Katerina och den där nya och att hon nu är tillsammans med "ett bekant ansikte" typ.
    jaså det mindes jag inte. Hoppas det inte är Peter! Jag tror på Michelles exman Simon
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Anonyhm skrev 2010-06-01 17:12:55 följande:
    Vadå är peter inne på sin tredje mamma i programmet nu??
    det verkar så, men om några minuter vet vi
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Birry skrev 2010-06-01 20:34:06 följande:
    Idag var det lite mindre rörigt i Biancas vardagsrum, men sovrummet såg fortfarande ut som en knarkarkvart! Känns inte så himla trevligt tycker jag.

Sen, vad ska man säga om Peter.... För det första, vad ser tjejerna hos honom (Katerina var ju redan med i tv liksom... ) och är han så rädd för att vara ensam att han tar första bästa som råkar gå förbi? Stackars barn som måste hänga med i alla svängar (och det gäller för de flesta av dessa unga föräldrar man få se, som har ny kille/tjej varannan månad).

Sen om tvillingmammans kille varit normalt funtad kunde de ju haft sonen hemma när pappan var hemma åtminstonde och ta hand om ett barn var, men han verkar inte ta i barnen med tång ens... *morr*
    ja hon hade ju fortfarande en madrass utan lakan... hoppas den var till för att leka på och inte som säng..
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

annakohler och Ts mamma - kan ni vara snälla och inte avslöja nåt! jag vill se det på tv istället och det är nog många som håller med mig...

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Ts Mamma skrev 2010-06-02 11:58:38 följande:
    Ja, jag håller med.

Sen skulel jag vilja att de som säger att jag har avslöjat saker pekar på vart jag gjort det, för jag vet inte vad som händer ens i avsnittet ikväll....
    Förlåt, jag missuppfattade ditt inlägg tidigare, insåg inte att de saker du skrev faktiskt visats i Sverige. Så jag ber om ursäkt
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    sasssyy skrev 2010-06-02 12:51:47 följande:
    ja om hon har dig som vän alltså annakohler, kan du väl tipsa henne om familjeliv så kan hon bli medlem och hoppa in o försvara sig.. det är ett öppet forum och alla åsikter är välkomna.. än så länge har inte muteknappen kommit iaf.
    ja det vore kul om nån av de unga mödrarna skrev i den här tråden.
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Anonyhm skrev 2010-06-02 13:44:17 följande:
    För att återgå till tråden. Vad hände med hanna? Jag missade det helt.
    ja nu hänger inte jag med..
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Isanje skrev 2010-06-02 14:33:10 följande:
    Jaha. Då fick man veta vad Stine får för kön,utan att ens vara i spoiler tråden. Fan snacka om att sabba för andra.

Men hon som är med Peter nu,hade inte hon en kille som hon ville skaffa barn med? eller var det någon annan?
    det tog slut mellan dem för att de bråkade mycket och han festade för mycket tyckte hon.
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark