Ts Mamma skrev 2010-06-08 09:26:02 följande:
Nu har jag äntligen hunnit se gårdagens avsnitt...
HANNAH: Jag förstår till viss del att mobiel är ett "problem" för henne men jag tycke rinte det är en anledning till att ta Cecilya ifrån henne. Hur som helst tycker jag hon växte ännu mer i gårdagens avsnitt, inte minst för att hon helt la bort telefonen, även om jag kan tycka att Mödrahemmet borde uppmuntra henne att ha kontakt med sina vänner - men inte via SMS - annars kommer hon bli väldigt ensam när hon kommer ut igen och jag vet inte om det egentligen är så mycket bättre...
LINE: Jag tror hon har ett redigt humör under den där försynta fasaden. Hon känns som hon har koll på läget, fast hon inte ger sken av det sen tror jag att hon har otroligt mycket stöd hemmifrån och hon känns trygg på något konstigt sätt i sin situation.
Hennes kille tycker jag bara synd om, han är ju inte Pappan till barnet, jag förstår att han inte ville med från början men jag förstår inte varför hon övertalade honom.
TVILLINGMAMMAN: Vad heter hon egentligen???? Minns aldrig...
Kändes aningens patetiskt att skratta under dopet av sina barn och skämta om nattvarden, för att inte tala om karln som kom i T-shirt till sina barns dop. Men hon verkade endå ha fixat allt på ett bra sätt tycker jag. Smart drag att låta de andra ta med sig maten...
STINE: Ja, hon var duktig under förlossningen, det tycker jag verkligen. Stackars liten vad blå han var när han kom ut, men det såg nästan ut som Isabella var lika blå då hon föddes på det de visade från den förlossningen, eller?!
Sen stör jag mig också på speakern som svammlar och pratar i nattmössan....

Tvillingmamman har det vanliga UM-namnet Kristina...