Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

mamma hampus skrev 2010-05-18 11:34:12 följande:
    Jo det vet jag att Camillas store son heter Oliver men jag menar nykomlingen som har kommit.
    aha, sorry
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    mamma hampus skrev 2010-05-18 11:42:32 följande:
    igen fara hörde du något namn på den lille?..Ser att ni skall ha en liten i september grattis i förskott och har ni tänkt ut några namn? blev lite nyfiken bara.Ja hoppas att man kan få se tvillingarna komma idag men jag begriper inte att hon kan ta ett bloss medan värkarna och att hon fick ryggmärgsbedövningen.Efter jag hade fått den så mådde jag illa och ville sova en stund och det var ju på kvällen detta och det känns lite konstigt att det är redan 7 år sedan för min del..vad tiden går fort
    nej tyvärr hörde jag inget namn, jag lyssnade efter det, kanske har han inte fått nåt än, de kom väl nyss hem med honom?

Ja vi väntar en liten, har några flicknamn på lager men pojknamn är jättesvårt! jag gillar oliver men det gör inte sambon..
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Isanje skrev 2010-05-18 11:56:19 följande:
    Jag tycker pappan verkar rar som är så orolig
    ja men jag menade att min sambo blev orolig. fast nu kanske vi missuppfattat varandra?
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Isanje skrev 2010-05-18 12:07:12 följande:
    JO det fattade jag det blev jag med faktiskt,sur att man inte fick se allt... måste vänta till 17 idag
    hehe okej
    vet nån vilken vecka christina är i nu när hon föder? jag vet att man föder tvillingar tidigare än om man föder en bebis men föder hon inte för tidigt ändå?
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Isanje skrev 2010-05-18 14:35:09 följande:
    Är jag iute och cyklar om hon är i vecka 37 ungefär?
    ja så kanske det var.
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010

jag tyckte att det var elakt av Christinas man att inte låta henne hålla dottern, hon frågade om hon fick se henne och då sa han bara "det är svårt älskling" eller nåt liknande och fortsatte hålla henne själv!

Fattar inte heller att Christina ville ha så många hos sig på förlossningen. Och svärmor? jag tycker jättemycket om min svärmor men vill absolut inte att hon är med på min förlossning..

BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Dallandra skrev 2010-05-19 10:37:23 följande:
    Tycker också att soc umgängesplan låter bra. På Melissa verkade det som att hon skulle på "rättegång" och bevisa att Nick visst varit taskig mot henne och att han därmed inte har rätt att träffa sonen. Jag förstår att hon personligen inte vill ha något med Nick att göra men som du skriver, det handlar om vad som är bäst för barnet och det är där soc kommer in. Tycker att Melissa har betett sig väldigt omoget och ego, som det här med dopet t.ex. Var det inte Nicks faster eller moster med man som hjälpte henne med de nya möblerna? som även har hjälpt henne med andra saker... De måste ha blivit jättebesvikna på henne när hon flyttade dopet utan att säga till.
    tror att jag missade några avsnitt, har man fått veta nåt om hur Nick med familj reagerade på det där med dopet?
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Lilly80 skrev 2010-05-19 17:24:19 följande:
    Jag har tyvärr missat en hel del, men vad är det för nån kille Hanna har med sig på förlossningen?.
    det är en nära killkompis. Han har sagt att de inte är ihop men att de har en väldigt speciell relation eller hur han uttryckte det.
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    Lilly80 skrev 2010-05-19 17:27:37 följande:
    Okej! inte många killar som skulle vilja vara med frivilligt när det inte är sitt eget!
    ja han verkar ge henne jättebra stöd

synd att melissa och hennes kompis envisas med att lägga 10 lager mascara på ögonfransarna  och tre lager brunkräm, de skulle ju vara mycket sötare utan!
    BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Unga mödrar Danmark