Inlägg från: Elins mamma 2010 |Visa alla inlägg
  • Elins mamma 2010

Unga mödrar Danmark

Förväntansfull0406 skrev 2010-06-16 20:27:48 följande:
    kan man spola bort reklamen?? jag e så lost på se tv på datorn...haha
    nämen hej förväntansfull! nä tyvärr kan man inte spola över reklamen. jag brukar stänga av ljudet och kolla på nån annan internetsida under tiden hehe

håller med dig om Lines mamma, hon verkar jättebra.
    Bebis i magen - BF 4 september
  • Elins mamma 2010
    Förväntansfull0406 skrev 2010-06-16 21:35:44 följande:
    nämen gillar du också detta???

Nej jag förstod sen att man inte kunde få bort reklamen. Hon e så söt Line, usch, fy man såg hur hon led under förl, man har sett många kvinnor på tv föda barn, men detta så ut som hon var på väg över till andra sidan, haha nej, skämt o sido, stackars tjej. Men hennes mamma verkar så vettig så det blir nog en bra mamma av Line.
    yes jag tittar varje dag du också?
    min sambo såg Lines förlossning och han blev alldeles rädd och orolig stackarn, inför min förlossning...
  • Elins mamma 2010

När det gäller varför soc har koll på Hannah så beror det väl på hennes aggressiva humör också? om jag minns rätt så sa de det för länge sen.

• Elins mamma 2010

Nån som vet var man kan köpa en sån där nyckelring som Stine gav Benny när de förlovade sig? den var ju jättefin.

• Elins mamma 2010
    Julia08 skrev 2010-06-20 12:34:06 följande:
    Har sett reklamannonser lite här och var på nätet! Googla lite så hittar du säkert
    ja jag tänkte det men har ingen aning om vad jag ska googla på nån idé?
  • Elins mamma 2010

Nu har jag fått svar från kanal 5. Det är inte bestämt när programmet ska börja sändas igen men de skriver det på hemsidan så snart det är bestämt.

• Elins mamma 2010
    Nyfiken gul skrev 2011-02-28 18:11:33 följande:
    det innebär ju då att dansk tv visar serien först innan det visas i Svensk tv....  i alla fall en säsong måste visas först.... det är ju så rättigheterna fungerar.
    måste en säsong visas klart först? Det visste jag inte.
  • Elins mamma 2010
    miamisan skrev 2011-03-08 14:32:09 följande:
    Jag fick svar från kanal 5 idag;

Hej,
    Kul att du gillar & saknar våra program. Det är inte bestämt ännu när
    programmet börjar, men håll dig uppdaterad på hemsidan kanal5.se, där
    lägger vi ut startdatum & annan programinfo så snart det är bestämt!

Med vänlig hälsning,
    Kanal 5:s Tittarservice
    Vad bra att du mailade! Verkar som du fick exakt samma svar som jag fick i november.. ;-(
  • Elins mamma 2010
    mamma hampus skrev 2011-04-18 19:48:20 följande:
    Man kan se det första klippet i 3 min av unga mödrar nu på kanal 5 men det är ingen text
    hoppas det kommer hela avsnitt med text, jag är usel på att förstå danska så det är ingen idé att jag tittar...
Svar på tråden Unga mödrar Danmark