• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-12-26 20:41:35 följande:
    Hade Lindex någon bra rea idag?
    Fanns en hel del  och jag handlade ingenting *stolt*
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-12-26 21:07:04 följande:
    Fanns en hel del  och jag handlade ingenting *stolt*
    Vad duktig du är
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-12-26 21:17:11 följande:
    Vad duktig du är
    Japp...var jätte sugen men gick därifrån med högt huvud ....2010 ska bli ett år med mindre shopping
  • Skytten75

Vi fick ett klädset från Kappahl till vår dotter i julklapp, som inte var i vår smak. (Jag älskar Lindex kläder.) Vi hade inget kvitto. Den första butiken vägrade byta om vi inte bytte till en annan storlek. Men den andra fick vi byta till nåt annat. Så det blev en pyjamas istället för det hade inget snyggt i stl 86.

Köpte ett reaplagg på Lindex idag, en rosa Mumintunnika.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Mamma och Mor
    star67 skrev 2009-12-23 12:28:08 följande:
    jag bestälde en topp från lindex den 16 och står fortfarande fraktas till lindex.
    Samma här med beställningen jag gjorde den 16:e december..
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Pokergirl

Lindex hade en hel del fint på rean idag, tyvärr var det mesta på tok för stort så vi fick handla pyjamaser till ord pris istället. Trist att babykläderna sällan är rabatterade, men nästa år kanske man kan fynda lite mer.

* * * Cornelia 091030 * * *
  • sarsparis

Är det så här dåliga rea på alla lindex affärer??? var innen i 2 st idag och det var det sämsta jag sett, har alltid köpt mycket barnkläder på rea förrut, nu hade de några tråkiga blå enfärgade tröjor, några fula jeans och nån enstaka skjorta. blev så besviken. det var ett snurr ställ pojkläder och ett snurrställ flickställ. Har det varit så i de butiker ni också handlat på?

• Hejpådig

i vår lilla lindex brukar det vara bra rea men bara skit....hoppas på att de slänger fram lite mer roligt i veckan.

• Xgirl83
    sarsparis skrev 2009-12-27 08:22:58 följande:
    Är det så här dåliga rea på alla lindex affärer??? var innen i 2 st idag och det var det sämsta jag sett, har alltid köpt mycket barnkläder på rea förrut, nu hade de några tråkiga blå enfärgade tröjor, några fula jeans och nån enstaka skjorta. blev så besviken. det var ett snurr ställ pojkläder och ett snurrställ flickställ. Har det varit så i de butiker ni också handlat på?
    Nej jag tycker rean på Lindex brukar vara bra, men kan dock inte uttala mig om just denna rean. Men det känns menlöst att handla på rean redan nu då det bara är runt 30% rabatt, så jag väntar till halva reapriset istället.
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2009-12-26 21:25:47 följande:
    Japp...var jätte sugen men gick därifrån med högt huvud ....2010 ska bli ett år med mindre shopping
    Jag är jätte imponerad Önskade att jag hade samma karaktär.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10