• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • star67
    Snorky skrev 2009-12-27 09:28:32 följande:
    De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.
    ja du har rätt jag brukar göra så väntar att få en kopung som man kan använda på rea varor så att man tjäna lite på annars är bättre att man köpa på ord pris det man vill ha med kopung.
  • Skytten75

Jag har varit på tre Lindexbutiker och de är inte mkt fina kläder på rea. Men ska ut och jaga imorgon igen. {#lang_emotions_smile} Jag vet att de började med rean innan jul för jag fick ett sms om det. Men jag hade fullt upp dagarna innan jul.

Snorky skrev 2009-12-27 09:28:32 följande:
    De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.
    Det är sant det du skriver! Ändå är man där shoppar...
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • zasata

hur är lindex med byten/retur utan kvitto? Fått dubbelt av ett par byxor men ingen kvitto. men tänkte att jag säkert kan hitta något annat att byta till? Alla lappar också är kvar.

• iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-12-27 23:02:46 följande:
    hur är lindex med byten/retur utan kvitto? Fått dubbelt av ett par byxor men ingen kvitto. men tänkte att jag säkert kan hitta något annat att byta till? Alla lappar också är kvar.
    Jag har kunnat en gång en annan gång inte
  • Buttelina
    zasata skrev 2009-12-27 23:02:46 följande:
    här har det aldrig varit några problem. det enda är att om varan är nedsatt vid bytet så får du bara reapriset tillbaka även om varan är köpt till ordpris
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Hallontårta

Kollade Lindex rea och det var ju inte något nytt, bara det som hängt där flera veckor känns det som :> Ingen speciell rea var det heller, som någon skrev så är det billigare att handla med kupong.

Har någon koll på när de brukar rea ut vinterkläderna?

• Lilaa
    star67 skrev 2009-12-27 21:54:28 följande:
    ja du har rätt jag brukar göra så väntar att få en kopung som man kan använda på rea varor så att man tjäna lite på annars är bättre att man köpa på ord pris det man vill ha med kopung.
    jag fick använda 50 kr kupongen på reavarorna
  • jannah

Köpte detta till dottern igår... Såg att nån i bildtråden också fastnat för samma. Tur att hon fortfarande kan ha stl. 86 på baby-avdelningen. Får ta nån långärmad matchande tröja att ha under!

¤ Othilia 080524 ¤
  • jannah

Förresten... Tänkte kolla med er vad ni tycker.

Har en bävernylonoverall från KappAhl i stl. 80 som jag köpte på rean i våras. Har inte använt den än, lapparna sitter kvar. Den kommer förmodligen inte användas för dottern kan ha sina overaller i stl. 86... Tror ni jag får nåt för den på Tradera nu? Eller ska jag vänta till hösten?

¤ Othilia 080524 ¤
  • Moonis
    Xgirl83 skrev 2009-12-27 17:18:37 följande:
    Vad fint det var med den bodyn till! Jag har ju setet i rosa men inte riktigt vetat vad hon ska ha för tröja till (har kört med helvit). Synd att dottern är över 2 år och pottränas så smått, då känns inte body så praktiskt. Kanske kommer bodyn som tröja också.
    Nej, då är body inte så smidigt kanske men vit elelr rosa tröja borde fungera utmärkt till
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10