• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Snorky

De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.

• sarsparis
    Snorky skrev 2009-12-27 09:28:32 följande:
    De började ju rean redan innan jul så det lär ju vara rätt urplockat nu i mellandagarna, eller??? Att handla vanlig rea på kappahl o lindex är ju inte värt... det ska vara halva reapriset eller kupong man får använda på rean, för annars blir det ju samma pris som med kupong och då kan man ju köpa det redan till ord. pris eftersom det finns kuponger så pass ofta.
    Jag har inte sett till nån rea innan jul, så det är väl såklart olika vad affärer rear ut.
  • Anna i Skåne

JAg tyckte de hade realativt mycket barnkläder på rea på Center Syd (Löddeköpinge)

• Moonis
    Anna i Skåne skrev 2009-12-27 13:34:01 följande:
    JAg tyckte de hade realativt mycket barnkläder på rea på Center Syd (Löddeköpinge)
    Håller med, där va en hel del. Vid Familia va det inte alls lika mycket tyvärr.
  • Moonis

Undrade förresten var denna tråden tog vägen, hittade hit först nu ju{#lang_emotions_dreamer}

Lagt in bild på dagen köp som tjejen fick vara med att välja men hon har börjat bli riktigt kräsen{#lang_emotions_sealed}

• AochJsMamma
    passau skrev 2009-12-27 16:27:23 följande:
    idag fyndade jag didriksson-overall på 70%, känns rätt bra*L*
    ojoj snacka om fynd!! vart då om man får fråga?
  • Xgirl83
    Moonis skrev 2009-12-27 13:57:13 följande:
    Undrade förresten var denna tråden tog vägen, hittade hit först nu ju Lagt in bild på dagen köp som tjejen fick vara med att välja men hon har börjat bli riktigt kräsen
    Vad fint det var med den bodyn till! Jag har ju setet i rosa men inte riktigt vetat vad hon ska ha för tröja till (har kört med helvit). Synd att dottern är över 2 år och pottränas så smått, då känns inte body så praktiskt. Kanske kommer bodyn som tröja också.
  • TeDrickaren

Tycker också det var dålig rea på vårt Lindex, kan det bero på att året 09 har det fötts lika många barn som det gjotde 1946 {#lang_emotions_wink}

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Snorky
    sarsparis skrev 2009-12-27 09:44:05 följande:
    Jag har inte sett till nån rea innan jul, så det är väl såklart olika vad affärer rear ut.
    här började de senast den 18:e då jag shoppade en hel del med sms:et 100:- rabatt vid köp för 300:-! Var kanon!
    Men kan ju hända att de sänkt mer igår... ingen aning?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10