• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • maggan75

vad olika det är för jag tycker  nästan bara det finns "smala" byxor, har jättesvårt att hitta byxor till min 7 åring

• mortillsju
    maggan75 skrev 2010-02-20 17:22:14 följande:
    vad olika det är för jag tycker  nästan bara det finns "smala" byxor, har jättesvårt att hitta byxor till min 7 åring
    Jag tycker polarn och pyret har några modeller som är lite rymliga i midjan. Men mest de lite "killiga" modellerna såklart
  • maggan75
    mortillsju skrev 2010-02-20 17:23:36 följande:
    Jag tycker polarn och pyret har några modeller som är lite rymliga i midjan. Men mest de lite "killiga" modellerna såklart
    ok där har jag inte kikat  kanske skulle ta en sväng dit ngn dag jag som har en kille
  • Snorky
    mortillsju skrev 2010-02-20 17:23:36 följande:
    Håller med. Mina söner kan i princip inte ha några av pop´s byxor Bara de i tight slim modell och tyvärr fanns det knappt några i höstens kollektion i den modellen, så de fick vi klara oss utan, fast det fanns många riktigt snygga, men på ser de förjävliga ut
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • iAnnaMaria
    Finns ju jeans som heter x-wide på lindex också. Dom är bredare i midjan :)
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-02-20 11:51:20 följande:
    Ja precis. Hade jag haft en son hade jag gillat äpplekläderna ännu mer. Fy så trista alla pojkkläder är!
    håller emd! Köper ofta på flick till Alexander, inte det som är i mitt tycke fööör flickigt, men annat. tex tröjan med figurer som även din dotter har som vi pratade om igår, den hänger ju på flick.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-02-20 18:25:00 följande:
    Håller med. Mina söner kan i princip inte ha några av pop´s byxor Bara de i tight slim modell och tyvärr fanns det knappt några i höstens kollektion i den modellen, så de fick vi klara oss utan, fast det fanns många riktigt snygga, men på ser de förjävliga ut
    precis samma här
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Snorky
    men så är det ju  med det mesta, man tycker att det finns massor av allt man inte ska ha/kan ha och sen tvärtom...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • maggan75
    Snorky skrev 2010-02-20 19:06:39 följande:
    men så är det ju  med det mesta, man tycker att det finns massor av allt man inte ska ha/kan ha och sen tvärtom...
    Ja absolut, jag var bara tvungen att hänga på er lite
  • maggan75
    iAnnaMaria skrev 2010-02-20 18:36:12 följande:
    Finns ju jeans som heter x-wide på lindex också. Dom är bredare i midjan :)
    Ja men alldeles för breda istället ....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10