• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Hallontårta
    MajMamman08 skrev 2010-02-21 21:01:08 följande:
    Köpte den vita tröjan med svarta äpplen på till min son i sl 92. Passade inte honom alls,va mer tjejmodell tyckte jag då denva så himla urringad vid halsen samt lite "puffig" i ärmarna,så den åker tillbaka till butiken igen=(
    Ganska vid i halsen ja, men jag tycker då inte att det är några puffärmar på den
  • Rosenbarn
    Snorky skrev 2010-02-21 19:50:44 följande:
    vi bor i Lundby och jag har skottat snö i över en timme idag! Vi har typ 1½ meter snö på tomten, vet inte vart jag ska göra av snön om det kommer mer!!! :-O Eller när det kommer mer, för mer ska det bli påstår grannen!!!
    mm förstår de, vi bor i tybble och vi kom inte ut från porten snö överallt fick ta i och putta två stycken igår...
  • MajMamman08
    Hallontårta skrev 2010-02-21 21:40:25 följande:
    Ganska vid i halsen ja, men jag tycker då inte att det är några puffärmar på den
    hihi,ne de kanske den inte har,hehe men såg så ut på min lille kille=( ja himla fin men passade inte på honom tycker jag=(
  • seacucumber

vet inte om nån har skrivit det förut men moln tröjorna är små i strl. köpte en moln i 110 å den e lika stor som den gula t-shirt me päron på i 104 och något smalare i passformen än pärontröjan..

• Emeli Johanna

Hej!

Ingen som har rabattkoden på Ellos? 50% på valfri vara?
  • ÖNadja

Tänkte höra med er Lindex experter om det är nån som vet vad det är för vatten pelare på FIX skalkläder?

• Hallontårta
    ÖNadja skrev 2010-02-22 14:30:37 följande:
    Tänkte höra med er Lindex experter om det är nån som vet vad det är för vatten pelare på FIX skalkläder?
    6000 om jag inte minns fel :)
  • Hallontårta

Åååh idag kom Ludvig kläder. De turkosa jeansen satt inte alls tight, som jag trodde att de skulle göra, de satt jättebra! Han blev alldeles överlycklig över frukt-tröjorna och nu sitter han i nya kläder och läser bok för leksakståget.

• pipsa
    Hallontårta skrev 2010-02-22 16:10:38 följande:
    Åååh idag kom Ludvig kläder. De turkosa jeansen satt inte alls tight, som jag trodde att de skulle göra, de satt jättebra! Han blev alldeles överlycklig över frukt-tröjorna och nu sitter han i nya kläder och läser bok för leksakståget.
    vad bra att dom passa.
    Jag har svårt hitta byxor till min son som passar. Enda stället e typ HM om jag inte tar 1-2storlekar större i dom andra butikerna och då blir dom så långa.
  • Hallontårta
    pipsa skrev 2010-02-22 16:57:18 följande:
    vad bra att dom passa. Jag har svårt hitta byxor till min son som passar. Enda stället e typ HM om jag inte tar 1-2storlekar större i dom andra butikerna och då blir dom så långa.
    Åh, tråkigt! Det är olika med byxor, jag brukar ha problem med att få midjan att passa, ofta är den för vid. Så med mysbyxor som har "fejksnöre" fungerar det inte.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10