• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Tessou

Snorky;
    Aha okej.. trodde det va som på H&M att man får rabattcheckar då man handlat över en viss summa.. Vad synd!

ELIAS 090326
  • winters
    Tessou skrev 2010-02-21 12:11:36 följande:
    Snorky;Aha okej.. trodde det va som på H&M att man får rabattcheckar då man handlat över en viss summa.. Vad synd!
    Fast det jämnar nog ut sig, för du får rabattkuponger mycket oftare om du har Lindex-kort än H&M. Tycker jag iaf.
    Oscar 091001
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-02-21 13:18:59 följande:
    Fast det jämnar nog ut sig, för du får rabattkuponger mycket oftare om du har Lindex-kort än H&M. Tycker jag iaf.
    håller verkligen med! SNÅLAST i stan HM ju... Inte alls i samma liga som Lindex o Kappahl!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smilla75

Vad tror ni om användningsområdet för den vindtäta FIX-overallen
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7021542&styleid=7021530&path=3403475;3215210;3232580;3454164;761765;3278538

Priset är ju toppen men min kille är nyfödd och liten, den finns bara från stl 62 och FIX är ju alltid stort. När skulle ni använda overallen och hur länge på året? Vi bor i Stockholm och som vintern är nu går vi inte ut med vagn utan åker bara bil till förskolan måste jag erkänna.

• Rosenbarn
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:16:22 följande:
    Vad tror ni om användningsområdet för den vindtäta FIX-overallenwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Priset är ju toppen men min kille är nyfödd och liten, den finns bara från stl 62 och FIX är ju alltid stort. När skulle ni använda overallen och hur länge på året? Vi bor i Stockholm och som vintern är nu går vi inte ut med vagn utan åker bara bil till förskolan måste jag erkänna.
    du kan ha den hela våren till o från bilen, i vsgn, sele. De är ju bra och ha vindtätt framå´t våren. Att den är stor i början gör ju ingen, blir ju mera som en åkpåse i vagnen. Tror den färgen snart kommer ta slut
  • Hejpådig
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:16:22 följande:
    Vad tror ni om användningsområdet för den vindtäta FIX-overallenwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Priset är ju toppen men min kille är nyfödd och liten, den finns bara från stl 62 och FIX är ju alltid stort. När skulle ni använda overallen och hur länge på året? Vi bor i Stockholm och som vintern är nu går vi inte ut med vagn utan åker bara bil till förskolan måste jag erkänna.
    jag har en marinblå, köpte den i höstas o den har varit såååå bra! har den när det är kallare med en fleccetröja under o perfekt när det är plusgrader! sonen suger på tummen o kan inte göra det fastspänd i bilen med en tjockare overall o då är denna perfekt! han börjar växa ur den nu men hoppas kunna ha den iaf fram till slutet av april/maj....

rekommenderas varmt alltså.
  • Smilla75
    Rosenbarn skrev 2010-02-21 15:24:36 följande:
    du kan ha den hela våren till o från bilen, i vsgn, sele. De är ju bra och ha vindtätt framå´t våren. Att den är stor i början gör ju ingen, blir ju mera som en åkpåse i vagnen. Tror den färgen snart kommer ta slut
    Tack, jag ringde just till min butik och lade undan den i stl 62 i turkos. Säkert kan man ha den till juni i vagn. Tar bara emot att köpa nytt till tredje barnet men även han måste ju få något fint. Fick 30% så inga pengar direkt!
  • Rosenbarn
    Smilla75 skrev 2010-02-21 15:40:59 följande:
    Tack, jag ringde just till min butik och lade undan den i stl 62 i turkos. Säkert kan man ha den till juni i vagn. Tar bara emot att köpa nytt till tredje barnet men även han måste ju få något fint. Fick 30% så inga pengar direkt!
    ja junis början kan vara kall
  • Tessou

Så då är det ''OK'' att missa att fylla i kortnumret, man får bra rabatter ändå?
    Jaa, Lindex och Kappahl skickar ofta sms om olika erbjudanden!

ELIAS 090326
  • Snorky
    Rosenbarn skrev 2010-02-21 16:26:42 följande:
    ja junis början kan vara kall
    som det känns nu undrar man om det någonsinn kommer bli sommar igen
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10