• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Tindrisen03

Har köpt fix skaljacka i turkost till min tjej och den är verkligen fin. DOCK, vad liten luvan är. Tycker där att PoPs är bättre på så sätt att luvan sticker fram en bit när den är på och skyddar lite

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-02-19 21:23:23 följande:
    jag bla i malmöööö
    Var på "mitt" Lindex idag och de var lika fantastiska som alltid! De har ännu inte börjat sälja kläderna i butiken men de fanns på lagret. Expediten hämtade den med massor av äpplen på vit botten. Nu tog jag stl 98 och den var faktiskt ganska stor, jag är van att deras tröjor brukar vara ganska små i stl.
    Den var ganska vid i halsen också. Dock tror jag att den kommer passa perfekt i maj-juni och eftertvätt!

Den randiga hade de inte fått in ännu, så den får jag vänta på.

Sonen blev alldeles överlycklig för frukttröjan. Hade köpt en traktor-t-shirt också men denna var inte lika populär.
  • mortillsju
    maggan75 skrev 2010-02-20 17:38:53 följande:
    ok där har jag inte kikat  kanske skulle ta en sväng dit ngn dag jag som har en kille
    Jag köpte jättefina till sonen idag på pop. Ett par muddjeans och en beige modell med ficka på benet. Jättefina verkligen!
  • maggan75
    mortillsju skrev 2010-02-20 20:25:15 följande:
    Jag köpte jättefina till sonen idag på pop. Ett par muddjeans och en beige modell med ficka på benet. Jättefina verkligen!
    gillar mudd jeans med de går inte så långt upp i strl eller ??
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 20:29:13 följande:
    gillar mudd jeans med de går inte så långt upp i strl eller ??
    Hur långt upp undrar du? :) Jag såg jeans med grå mudd på KappAhl idag.
  • Hallontårta
    Hallontårta skrev 2010-02-20 20:42:47 följande:
    Hur långt upp undrar du? :) Jag såg jeans med grå mudd på KappAhl idag.
    Bah, på "pojkavd" skulle jag skriva.
  • maggan75

strl 128 eller 134 behöver han ... finns sällan mudd jeans i hans storlek ... köpte  exit sist

• Tessou

Kikar in.. Finns det typ nå vårvantar på Lindex, Kappahl eller H&M? Hittar inga på hemsidorna.. storlek 1-2 år eller liknande..

ELIAS 090326
  • thelwin
    Tessou skrev 2010-02-20 21:05:29 följande:
    Kikar in.. Finns det typ nå vårvantar på Lindex, Kappahl eller H&M? Hittar inga på hemsidorna.. storlek 1-2 år eller liknande..
    har sett både på lindex hm och pop fast då i deras fysiska butiker
    Melwin 050509 Thelma 070529 Mina små skatter
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10