• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Tessou

Just ja.. tänkte ju fråga en annan sak! När jag shoppar på Lindex hemsida så står att man ska kryssa i om man är medlem eller ej. Jag är det.. men på mitt kort står det inget giltighets-kod.. så då har jag inte fått poäng på mina köp va? Kan man reglera sånt?

ELIAS 090326
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-02-20 18:40:58 följande:
    håller emd! Köper ofta på flick till Alexander, inte det som är i mitt tycke fööör flickigt, men annat. tex tröjan med figurer som även din dotter har som vi pratade om igår, den hänger ju på flick.
    Ja, den tröjan i grönt köpte jag till dotterns kusin som är en 3-årig pojke. Och dottern har den i rött, som sagt.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 21:00:05 följande:
    strl 128 eller 134 behöver han ... finns sällan mudd jeans i hans storlek ... köpte  exit sist
    Ah, nej det är väl lite större det
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-02-20 21:00:05 följande:
    strl 128 eller 134 behöver han ... finns sällan mudd jeans i hans storlek ... köpte  exit sist
    På nätet står det att pojkavd har stl 86-128. Så kika på muddjeansen där om han kanske kan ha dem. Jag tycker de är snygga! (de ligger inte på nätet nu)
  • norskan78

Vet att det inte hör hit, men kanske någon som vet
    Rabattkods forumet... är det startad nån ny tråd elelr har den försvunnit? Hittar bara del 7, och får inte fram om jag söker efter del 8..

• Buttelina
    Hallontårta skrev 2010-02-20 20:15:19 följande:
    Var på "mitt" Lindex idag och de var lika fantastiska som alltid! De har ännu inte börjat sälja kläderna i butiken men de fanns på lagret. Expediten hämtade den med massor av äpplen på vit botten. Nu tog jag stl 98 och den var faktiskt ganska stor, jag är van att deras tröjor brukar vara ganska små i stl.Den var ganska vid i halsen också. Dock tror jag att den kommer passa perfekt i maj-juni och eftertvätt! Den randiga hade de inte fått in ännu, så den får jag vänta på. Sonen blev alldeles överlycklig för frukttröjan. Hade köpt en traktor-t-shirt också men denna var inte lika populär.
    åhhh vad snällt av dom!!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Snorky
    Tessou skrev 2010-02-20 22:12:28 följande:
    Just ja.. tänkte ju fråga en annan sak! När jag shoppar på Lindex hemsida så står att man ska kryssa i om man är medlem eller ej. Jag är det.. men på mitt kort står det inget giltighets-kod.. så då har jag inte fått poäng på mina köp va? Kan man reglera sånt?
    Man får inte poäng på lindex så länge du inte handlar på kredit. På kreditkortet samlar man poäng men inte annars, då får man bara erbjudanden.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • maggan75
    Hallontårta skrev 2010-02-20 22:32:12 följande:
    På nätet står det att pojkavd har stl 86-128. Så kika på muddjeansen där om han kanske kan ha dem. Jag tycker de är snygga! (de ligger inte på nätet nu)
    ska kika där  tack för tipset
  • maggan75
    norskan78 skrev 2010-02-20 22:46:31 följande:
    Vet att det inte hör hit, men kanske någon som vet Rabattkods forumet... är det startad nån ny tråd elelr har den försvunnit? Hittar bara del 7, och får inte fram om jag söker efter del 8..
    Vet inte men det verkar som många tröttnat på den tråden
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10