• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • BlygTjej

Kan man kombinera alla 3 rabatterna på ett köp? Har lagt till en BH, ett par leggings till mig och2 tröjor till barnen. Men jag får inte in underklädesrabatten?

Isabelle & Moa
  • molnen
    Tessou skrev 2010-02-24 11:01:59 följande:
    Hittade faktiskt byxor till mig så det blev en beställning iaf, med 50 kr rabatt på mitt plagg! Har såna byxor/leggings/treggings/jeggings... (finns ju 1000 olika namn! ) på mig nu i denim och nu blev det ett par svarta! Passar jättebra faktiskt, jag är så smal och har långa ben, så jag blir nog nöjd!
    Vilka har du köpt ? och hur är de i st?
  • Line80
    Tessou skrev 2010-02-24 11:01:59 följande:
    Hittade faktiskt byxor till mig så det blev en beställning iaf, med 50 kr rabatt på mitt plagg! Har såna byxor/leggings/treggings/jeggings... (finns ju 1000 olika namn! ) på mig nu i denim och nu blev det ett par svarta! Passar jättebra faktiskt, jag är så smal och har långa ben, så jag blir nog nöjd!
    dom här ska jag köpa, dom ligger under kommande.. så hoppas dom kommer innnan kupongen går ut! sjukt snygga!!
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8107945&styleid=8107943&path=3403475;3215210;3232566;8343044
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • j00hanna

Någon som har tips på mössa till den röda FIX skaljackan?? :))
    Ingen skillnad vad det är för märke :D Helst då röd eller svart.. Ska ha svarta skalbyxorna också, men jag var inte såå förtjust i mössorna på Lindex..

Annars så har äppelleggingsen Fortfarande inte kommit in till "mitt" lindex!!! :((((

• Rosenbarn
    j00hanna skrev 2010-02-24 12:13:28 följande:
    Någon som har tips på mössa till den röda FIX skaljackan?? :))Ingen skillnad vad det är för märke :D Helst då röd eller svart.. Ska ha svarta skalbyxorna också, men jag var inte såå förtjust i mössorna på Lindex..Annars så har äppelleggingsen Fortfarande inte kommit in till "mitt" lindex!!! :((((
    Nä inga här heller
  • Tvillingmamma2007
    j00hanna skrev 2010-02-24 12:13:28 följande:
    Någon som har tips på mössa till den röda FIX skaljackan?? :))Ingen skillnad vad det är för märke :D Helst då röd eller svart.. Ska ha svarta skalbyxorna också, men jag var inte såå förtjust i mössorna på Lindex..Annars så har äppelleggingsen Fortfarande inte kommit in till "mitt" lindex!!! :((((
    pop har ju en svart/röd randig på rean, den kanske kan vara nåt? Dock rätt så tunn så det är ju inget att ha än på ett tag men kanske lagom när det blir dags för skalisen sen.
  • Tessou

molnen;
    Dessa har jag beställt nu www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx och de jag har sedan innan är mörk denimblå, ljusare än vad som finns på hemsidan nu dock men i samma märke. De är jättesköna men tycker de är lite förstora ''ovanför grenen upptill midjan''.. vet inte vad det kallas? Det blir pruttljud när jag går.. inte så kul kanske..
    Jag har storlek S på mina men de är lite stora i midjan, skulle nog behöva XS men de krymper väl mer å mer efter varje tvätt. De är inte lika som då de va otvättade.

Line80;
    Fina, men min sambo skulle skämmas ihjäl dock om jag hade de på mig! Han tycker det ser ut som att jag har långkalsonger eller ridbyxor på mig...

ELIAS 090326
  • Xgirl83

Nu har jag varit och bytt molntröjan som var för liten på dottern trots en storlek större än hennes normala. Jag tog en stl större nu, plus att jag valde den rödvita istället för när jag jämförde den mot både den rosa och den turkosa så var den bredare! Vet inte om det var bara detta exet som var sådant, men jag tyckte det var bra då modellen är aaaaningens för smal tyckte jag.

Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10