• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • finelinan

Skulle just lägga en beställning på hemsidan när äppeltröjan med vit bakgrund tog slut. I NÄSTAN ALLA STORLEKAR! Brukar varor komma in på lager igen så småningom? Jag har aldrig handlat på lindex shop online förut, bara i butiker. Jag får väl gå och kolla i butiken om de har tröjan kvar där. Beställde det övriga jag skulle ha iallafall, ville inte riskera att allt tog slut! =)

• j00hanna
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-02-24 13:14:25 följande:
    pop har ju en svart/röd randig på rean, den kanske kan vara nåt? Dock rätt så tunn så det är ju inget att ha än på ett tag men kanske lagom när det blir dags för skalisen sen.
    Tack! Ska kolla om vi åker till grannstaden i helgen var det finns Pop :))
  • mysak79

Nån som vet om Lindex fortfarande har kvar nån rea?

älskade underbara
  • j00hanna
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-02-24 14:34:56 följande:
    Kan ju vara rätt så utplockat nu dock, ser att bara 48/50 finns kvar på hemsidan iaf...fast kan ju finnas mer i butik www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    Det är det säkert, men kanske hittar nån annan mössa i butik som matchar :))
    Tyckte nova star hade fina mössar också, men nån sån butik finns inte här inte :D
  • winters
    mysak79 skrev 2010-02-24 14:43:45 följande:
    Nån som vet om Lindex fortfarande har kvar nån rea?
    Det finns kläder kvar på rean, och även lite nytt tyckte jag som inte fanns när det var halva reapriset.
    Oscar 091001
  • rosita333

Såå där nu beställde jag lite tröjor till sonen:)  den turkosa äppel tröja, den randiga i härliga färger och traktortröjan i turkost! ÄLSKAR att det nu äntligen börjar komma lite färglada kläder även till pojkar:)

Men är det någon som vet när det kommer fler ta 3 betala för 2 grejer till pojk?? På flickavd. har de ju fått in MASSA fina velourdressar och toppar i fina färger men pojkar är det mest det gamla kvar tycker jag?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10