• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • Marlene5
    LinaP skrev 2009-12-11 09:57:25 följande:
    Det där var så anus att till och med mitt anushål mår illa.
    Hahahaaha :D Håller med dig!

Jag hade talat om för personen att det är sjukt! Fy tusan! Bajsbakterier med disk, det borde väll vara farligt till och med... Stackars barn! Hoppas att det "bara" är det den morsan gör annorlunda... Blir ju mörkrädd...
  • mm m

Röstade på att har aldrig ens tänkt tanken.. Men öh är verkligen skitäckligt

• Justitia
    mee2 skrev 2009-12-11 10:22:29 följande:
    fy fan, ja skulle ha sprungit å kräkts efter att ha druckit ur hennes koppar med tarmbakterer. fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! antar att du aldrig kommer äta/fika hos henne igen. snälla nån en toaborste är billig just för att man ska kunna byta. gör hon detsamma med tandborsten?? usch
    Man undrar om hon tänker omvänt när det gäller tandborsten, rengör den i toavattnet istället? Om hon förstår hur vidrigt det där är undrar man varför hon inte kan dra samma paralleller till att diska toaborsten i diskmaskinen i så fall!
  • Justitia
    Mei skrev 2009-12-11 10:23:26 följande:
    Fy fan får verkligen äkta kväljningar, men kan uppenbarligen inte förmå mig deleta tråden iaf. Kanske gillar jag att förfasas trots allt? yikes
    Hehe, ja, den finns kvar i "mina favoriter". Det här kommer man ju sent att glömma och berätta vidare för många man känner.
  • mee2
    Justitia skrev 2009-12-11 10:29:15 följande:
    Man undrar om hon tänker omvänt när det gäller tandborsten, rengör den i toavattnet istället? Om hon förstår hur vidrigt det där är undrar man varför hon inte kan dra samma paralleller till att diska toaborsten i diskmaskinen i så fall!
    eller hur!! fyyyy

bra drag ts att köpa na toaborstar till henne

skulle ja fika där igen hade jag först diskat en kastrull å kokat vatten i den,hällt ut vattnet kokat nytt å kokat mina porslin bestick mm ca 5 ggr hahahahah
  • Skogsflickan

jag undrar varför jag dras tillbaka till denna tråd =) haha

Men vill kanske äckla mig själv...Usch och fy ännu en gång! Kommer drömma om det när jag strax ska sussa

• WillElv

Skitäckligt. Jag såg på Kalla fakta för ett tag sedan, då var det en Mc Donalds restaurang här i Sverige som gjorde exakt samma sak. Gahhhh...

• Strumpläst83

Anus!!! I diskmaskinen!! Anus i diskmaskinen! Fy vad äckligt!! Tänk att bli bjuden på en kopp kaffe ur den muggen som har diskats med toa-borsten sen? Avföringsbakterier... blä!

• SaltNapp
    WillElv skrev 2009-12-11 10:51:54 följande:
    Skitäckligt. Jag såg på Kalla fakta för ett tag sedan, då var det en Mc Donalds restaurang här i Sverige som gjorde exakt samma sak. Gahhhh...
    Skojjar du???
    Blää tur man inte äter på Mc Donalds.. usch NU fick jag verkligen kräkkänslor!
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?