Mjolle skrev 2009-12-13 00:34:15 följande:
Jag rakar allt under halsen. Noppar ögonbrynen regelbundet. Har bara string på mig. Har klänning - det är jämstä
llt.Gråter ofta och mycket, helst till tv-program som Oprah eller liknande. Älskar att scrapbooka, har nog köpt små klisterlappar och sånt för 2-3000 kr per månad det senaste å
ret.Nu när julen närmar sig blir jag alldeles till mig. Älskar att sätta upp de fina julgardinerna och pynta hemmet med tomtar. Har nog ett par hundra småtomtar nu.På sommaren gillar jag att pyssla med blommorna. Det blir många timmar i rabatten, men när pelargonerna slår ut för fullt så är det värt allt hårt slit!Givetvis skall jag dela kommande föräldraledighet med min fru. Vi är så jämställda att jag tar 75% av ledigheten. Barnet behöver minsann sin pappa, det vet alla. Ett biologiskt faktum att barnet behöver pappan mest under de första åren. Jag menar hallå - det finns ju bröstmjölksersättning!När jag och grabbarna går ut gör vi det för att ha roligt. Efter ett par Gin och Tonic blir det vilt på dansgolvet! Ibland hånglar vi framför några tjejer som gärna tittar på, men de brudarna skiter vi i.Man får så många inviter när man är ute att man spyr på alla äckliga tjejer till slut. Det är som att tjejer bara tar en för ett stycke kött!Nej, vi dansar natten lång och spenderar dagen efter med lite skönt hemmaspa. Ansiktsbehandlingar, peeling och fruktsmoothies så att vi är härligt fräscha för jobbet på måndag morgon!Det är gött att vara manlig!
ööööööh ok. ledsen men du skriver det är gött o va manlig.
hur vet du det. du låter inte särskilt manlig , klänning , string o hångla med killar..
behöver jag va tydligare. nån behöver komma ut ur garderoben...