• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Stackhouse
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:37:02 följande:
    Rubenstein eller Cassandra - det blir dött lopp, haha
    Jag funderar på att beställa haha skulle passa så bra in med resten av stilen här NOT! snacka om snackis iaf
  • Stackhouse

Riga eller dony eller den röda divansoffan skulle jag kunna ha här hemma på riktigt, de hade ju faktiskt riktigt SNYGGA soffor mitt i allt elände

• Snuttjulla
    Stackhouse skrev 2009-12-16 22:34:19 följande:
    eller mixade träslag av olika slag men majoritet furu. En gång var jag hos en kompis som hyrde ett hus och övrevåningen såg ut som en bastu. Spontad omålad furupanel överallt även dörrarna men då var det liksom V format , furu furu furupaneler överallt utom på golvet, dörrhandtagen var krokiga kvistar som de täljt bort barken på PRECIS om i en bastu. Helt sjukt, och dom fick inte renovera eller fixa något i huset haha stackare
    stackarna, vette sjutton om jag skulle kunna leva så...
  • Tullemi
    Stackhouse skrev 2009-12-16 22:40:09 följande:
    Riga eller dony eller den röda divansoffan skulle jag kunna ha här hemma på riktigt, de hade ju faktiskt riktigt SNYGGA soffor mitt i allt elände
    Ja, dom funkar - stilrena raka linjer. Till skillnad från Celebrity:

http://www.romamobler.se/tygsoffa.html
  • Stackhouse
    Snuttjulla skrev 2009-12-16 22:42:45 följande:
    stackarna, vette sjutton om jag skulle kunna leva så...
    de flyttade. Men nedrevåningen var väl okej... Det var billig hyra och så saken är att han som hyrde ut huset hans dotter hade bott där och han ville inte att man skulle renovera där. Typ afflektionsvärde. Helt galet att man kan VILJA ha en övrevåning som ser ut som en bastu?
  • Stackhouse
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:45:07 följande:
    Ja, dom funkar - stilrena raka linjer. Till skillnad från Celebrity: www.romamobler.se/tygsoffa.html
    MEN SHIT, den missade jag helt *ääääääh tvättar ögonen med klorin*
  • Tullemi

Svärmor har två fotoväggar hemma. Olika ramar, olika storlekar, olika typer av foton (mest skolfoton) och det är så fult. Rörigt värre.

• Stackhouse
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:48:07 följande:
    Svärmor har två fotoväggar hemma. Olika ramar, olika storlekar, olika typer av foton (mest skolfoton) och det är så fult. Rörigt värre.
    Jag kom på att min ena kompis när jag var liten, hennes föräldrar hade en fototapet av en skärgård i halva vardagsrummet och så hade de liksom en spaljé av furuplankor som rumsavdelare.
  • Stackhouse
    dålli skrev 2009-12-16 23:11:37 följande:
    www.sandvikensmobler.se/sang_sovrum.htm kolla in möblemanget som heter paol. jaa...jag vet inte vad jag ska säga...
    det är ju favoriter i repris FLER butiker som säljer dessa klenoder tydligen
Svar på tråden Smaklös inredning?