• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Freddan
    Winnertaco skrev 2009-12-17 09:14:36 följande:
    Det är ord som man klistrar upp på väggen (tror även att det finns i trä). Typ "Love is all we need" eller nått liknande. www.vinylahem.se/
    Aha, är det så det ser ut. Det var inte precis superläckert. Känns lite grann som på en reklambyrå.
  • sesssan

Tycker vägg ord är super snyggt, på rätt vägg hos rätt person.

Hatar stora fula mörka möbler som täcker hela väggar, murrig inredning.
    Massa prydnads saker som bara samlar damm,  rum som har tavlor mattor och möber som inte passar ihop med varandra.

• katja74
    Freddan skrev 2009-12-17 08:38:29 följande:
    Fast det mer bizarra var väl ändå priset. Närmare två tusen för en gran.
    Men betänk då att den LYSES UPP INIFRÅN!
  • liv10
    Winnertaco skrev 2009-12-17 09:14:36 följande:
    Det är ord som man klistrar upp på väggen (tror även att det finns i trä). Typ "Love is all we need" eller nått liknande.www.vinylahem.se/
    tur att smaken är som baken
    jag tycker vissa av dem är supersnygga på en vit vägg.

ovanför dotterns säng har vi denna;
    www.vinylahem.se/vaggtext/13-always-kiss-me-goodnight.html

jag tycker den är jättesöt och fin ovanför hennes säng
    men många tcker säkert den är superklyschig
  • Freddan
    sesssan skrev 2009-12-17 09:30:33 följande:
    Tycker vägg ord är super snyggt, på rätt vägg hos rätt person.
    Hur är man rätt person för väggord?
  • Freddan
    liv10 skrev 2009-12-17 09:39:27 följande:
    tur att smaken är som baken jag tycker vissa av dem är supersnygga på en vit vägg. ovanför dotterns säng har vi denna; www.vinylahem.se/vaggtext/13-always-kiss-me-g... jag tycker den är jättesöt och fin ovanför hennes säng men många tcker säkert den är superklyschig
    Jag antar att ni pratar engelska också med dottern?
  • Freddan
    katja74 skrev 2009-12-17 09:35:38 följande:
    Men betänk då att den LYSES UPP INIFRÅN!
    Jo. Det hela påminner lite om Ullared-Morgans upplysta och blinkande lilla julby.
  • liv10
    Freddan skrev 2009-12-17 09:40:35 följande:
    Jag antar att ni pratar engelska också med dottern?
    hahahaha, självklart.
  • katja74
    Freddan skrev 2009-12-17 09:41:40 följande:
    Jo. Det hela påminner lite om Ullared-Morgans upplysta och blinkande lilla julby.
    Den har jag missat, men jag tror jag kan föreställa mig ungefär hur den ser ut. Jag hade lovat mig själv en Ullareds-time out, men nu blev jag allt lite nyfiken. Hehe, jag får nog ta och kolla det avsnittet ändå.
  • Freddan
    katja74 skrev 2009-12-17 09:49:52 följande:
    Den har jag missat, men jag tror jag kan föreställa mig ungefär hur den ser ut. Jag hade lovat mig själv en Ullareds-time out, men nu blev jag allt lite nyfiken. Hehe, jag får nog ta och kolla det avsnittet ändå.
    Senaste avsnittet. Morgan julpyntar hemma med hjälp av ljusslinga i äppelträdet, en adventsljusstake och så det här blinkande "samhället" som han själv utrryckte det. Typisk Ullared-pryl för övrigt.
Svar på tråden Smaklös inredning?