• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Me o Mike

Kan säga att jag inte fattar ett SKIT av hur er bokhylla ser ut!! Men allt annat låter fint!

Stackhouse skrev 2009-12-16 21:56:19 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-16 21:34:06 följande:
    Vi har stringhyllor, en från golvet (valnöt) och en som hänger på väggen ovanför en slags (bokhyllefundering med glasrutor som man drar åt sitan i samma träfärg som den hyllan ovanför och samma tidsperiod) Golvet är trestavig parkett från 62 typ träfärgat? Ja ni vet vanlig parkett. Två låga tvåsitssoffor (svarta) och ett soffbord i 50 talsstil i valnöt. En stor vit cool lampa i taket som tar över rummet helt nästan, men i love it. TV bänken är lång och valnöt/vhögblank vit. Hyllor med coola retro vaser och sånt jag fyndat på loppisar. Knallblåa ryamattor från 60 talet i ull, såååå knallblåa och snygga Svårt att förklara men det är en mix av låga möbler i 50-60tals stil. Både original och IKEA.
  • Stackhouse

Me o Mike skrev 2009-12-16 21:58:51 följande:

Kan säga att jag inte fattar ett SKIT av hur er bokhylla ser ut!! Men allt annat låter fint!
    Hmmm. Låt mig försöka förklara igen. Den är typ som en skänk/ett högre sideborad? Alltså ganska låg, inte så djup, kantig och har små ben, dörrarna är nästan heltäckande i glas och så är det utfräst där man ska dra upp dörrarna de går omlott alltså.

Jag kan ladda upp en bild.... strax
  • Mathe
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:10:40 följande:
    Mumms, och här kommer en variant som ser ut som mjukglass/maräng. Scrolla ner till "vanity"- modellen:www.romamobler.se/sovrum.html
    Fy f-n! Måste vara en riktig storsäljare. Om min bästa kompis inrett sovrummet så där och stolt visade upp skulle jag inte kunna hålla god min utan slänga mig i marängen och vrida mig av skrattplågor, hua. Men de andra var inte illa de heller...
  • Stackhouse

www.familjeliv.se/hem/stackhouse/gallery/phppsdytu.jpg

Okej jag ber om ursäkt att det står en dammsugare där och att jag har foton helt rörigt och en skitful liten gran (mormor gav den åt sonen den bitchen ) och att sambon min proppat in en massa fotoalbum helt rörigti "bokhyllan" för att inte sonen ska rita i dem eller nåt osv men nu förstår du hurdan jag menar. Jag lovar ta en ordentlig bild när vi fått sovrummet klart och alla saker är där de ska vara

• yuzz
    Tullemi skrev 2009-12-16 22:10:40 följande:
    Mumms, och här kommer en variant som ser ut som mjukglass/maräng. Scrolla ner till "vanity"- modellen:www.romamobler.se/sovrum.html
    Hisingen?
Svar på tråden Smaklös inredning?