• Sedek

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-14 22:22:59 följande:
    Sedek: Jajjamen! Nu sitter vi spänt och väntar på att Velan ska komma tillbaka och säga att allt är bra.... Din helg?
    Jo tack, bra! Pulka, skridskor, plugg, träning, sova bort huvudvärken från förra veckan. Det vanliga...

I morgon är det måndag
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-14 22:23:50 följande:
    hej Sedek! hoppas du också haft en fin helg!
    Min bästa helg i mitten av februari 2010

Du då?

Skola med klagande elever och passiva rektorer på g i morgon? Läste lite om ditt dilema tidigare.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-14 22:25:00 följande:
    Fiona: Undrar om FL ägnar sig åt segregering... eller allmän selektering...
    Jag gissar på åsiktsregistrering också!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-14 22:26:29 följande:
    har också haft en toppenhelg! jodå, men nu är det nya friska tag! (glaset är halvfullt!)
    Nice, good for you!

*ler från öra till öra*

Visst är det? Hur kunde det någonsin vara något annat liksom?!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-14 22:35:30 följande:
    nej, jag intalar mig det nu!
    Ah, men det är ju kanonbra Fiona! Du kommer att få en strålande vecka{#lang_emotions_sunny}

*ler fortfarande från öra till öra*
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-14 22:39:58 följande:
    ja, dessutom är det ju bara en vecka till sportlov nu! lite fredagskänsla hela veckan alltså! yey!
    Ni lärare och era lov... Som jag sagt innan, jag ska bli lärare i mitt nästa liv, enbart för ledigheten. Och så gillar jag att stå och hålla låda inför en massa människor. Kallar man barn för människor? Ja det gör man nog.

Måndag..., vi säger fredag
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-14 22:40:50 följande:
    Fint nr!!!! Grattis!
    Oh tack! Har helt tappat kollen på dessa nummer nu i det sista. Jag var så stolt över att ta 10000. Finns liksom inget som slår det. "Been there done that, bought the T-shirt"
  • Sedek

Nä nu ska jag läsa lite och sedan sova.

Hoppas det löser sig. Velour är en sann vänn!

Godnatt på er

• Sedek
    Midka skrev 2010-02-14 22:46:08 följande:
    Sedek: Det är till att ha blivit lite divig, tror jag.... Vänta bara när vi närmar oss 20 000....
    Inte en chans!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-14 22:46:43 följande:
    nu vet jag att du retas, så jag ska inte dra det där om våra 45h-veckor! barn människor? njae, det vet jag inte, men 16-åringar får nog anses ganska pratbara!
    Jag, retas? Förstår inte.

Godnatt
Svar på tråden Tråddödare forts....