Inlägg från: Grizelda |Visa alla inlägg
  • Grizelda

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-22 23:49:09 följande:
    Haha, snyggt måste jag säga, snyggt. Klart jag har!Vet ni varför matteboken klibbar igen?...Nej vänta ska jag ta tänka lite
    det vet jag, det var han med den kladdiga hypotenusan!
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-01-22 23:55:58 följande:
    Sidan mitt emot den räta vinkeln i en triangel... Eller nått sånt
    Det är den som hänger ner när Pythagoras är klar...
  • Grizelda

Nä, nu ska det sovas. Natti natti!

• Grizelda
    Isnogood skrev 2010-01-30 08:34:22 följande:
    Gaffsan har inte övergett oss...har bara lite mycket IRL just nu
    Jag läser ständigt, även om jag inte skriver alltid...
  • Grizelda

Jag kan berätta om min dag.
    Först var jag uppe i ottan och letade fram bilen ur en snödriva för att köra maken till stationen.
    Sedan har jag granskat uppsats hela dagen. Intressant innehåll, förfärligt språk.
    Sedan skulle jag vila i soffan en liten, liten stund. Vaknar en timme senare av att sonen ropar i mitt öra att jag lovat köpa pizza.
    Köper pizza.
    Äter för mycket pizza.
    Hamnar i koma.
    Dricker kaffe.
    Fryser.

• Grizelda

Ah! Äntligen hittade jag mina inneskor, gjorda av ulligt skinn från ett bä. Fryser något minre. Dricker mer kaffe.

• Grizelda
    Velour skrev 2010-01-30 21:07:21 följande:
    Skulle vara kul att få titta på elevers uppsatser. Se vad de skriver och hur de skriver..Är det jobbigt för dig att ge någon IG (om du nånsin har gjort det)?Gott med pizza
    Jag älskar att läsa uppsatser *störd*... Är inte behörig att sätta betyg på studenter eftersom jag inte är anställd som universitetsadjunkt. Alltså är det någon annan som får ta ris och ros för mina bedömningar, hi hi. Nej, kul är det inte att sätta IG, inte om någon har kämpat och missat målet. Att hitta klumpiga plagiat ger mig däremot en viss tillfredsställelse...{#lang_emotions_djavulsk}
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-30 21:12:26 följande:
    Äkta skinn?! För att citera Lasse Lindroth aka Ali Hussein: "Djur är också människor"!
    Äkta, ulligt bä, ja! .
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-30 23:40:34 följande:
    Du får granska uppsatser men inte sätta betyg för att du inte är anställd. Varför får du granska uppsatser? *sorry för dum fråga*
    För att jag tycker det är kul, och de som ska göra det tycker det är tråkigt...
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-31 22:20:57 följande:
    Hahaha! Men det var en seriös fråga. Vad har du för tjänst i skolan?
    Det var ett seriöst svar också . Jag är praktikant, eller med tanke på min höga ålder heter det nog praktik-tant... Tar alltså på mig precis vilka arbetsuppgifter som helst, och har som mål att göra mig själv oumbärlig så att de Måste anställa mig på riktigt.
Svar på tråden Tråddödare forts....