• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 20:56:13 följande:
    Hahah, men man behöver inte vara tant heller! Det är ju inte så att det är antingen eller. När det kommer till flirt mellan upptagna och ickeupptagna så är jag lite.....gammaldags. Men för all del, det är ditt och Sedeks liv och har inget med mig att göra. Jag bara reagerar

Men nu råkar ju inte jag vara speciellt "ickeupptagen" så att säga...

Och för det andra så försöker jag höja min moral lite Steg för steg.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 21:06:32 följande:
    Hehe, det var bara massage inget annat så sitt inte och fantisera... :p
    Too late missy...

För dig ja, men för honom... Knappast, fast, han kanske gillar killar
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-15 21:15:24 följande:
    Om vi blir medlemmar kan man få vädigt billiga kryssningar men det gäller att boka i goooood tid. Vilka datum?
    Medlemmar? I vad?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-15 21:17:06 följande:
    Sedek! Vad hette det korrelationen mellan är inte..... Jag kommer ihåg vad det betydde men inte orden...
    Nu är ju jag inte så väldigt intelligent efter kl 21 så jag måste erkänna att jag inte förstår vad du menar

Korrelationen mellan amerikanska dollar och kannadensiska dollar är rätt så stark, med en liten fördröjning i den norra. Eller vilken korrelation menar du?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 21:21:17 följande:
    Tappade du läsförståelsen också? Nawwwww. Hon pratar om att boka kryssning och att vara medlem i en biljettresebyrå. * Ger sedek en puss så han får förståndet tillbax ;) *
    Oh tack, det väckte liv i mig

Jag har nog missat en del, har INTE läst ikapp allt sedan sist.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 21:22:14 följande:
    Jag är bara 30! Vad tror du om mig egentligen? Såklart inte body shot är mat, men eftersom det är nåt man förtär så fick det mig att minnas mathånglet
    Mathångel? Medvetet eller bara *åh han är så snygg och jag har just tagit en stor tugga på mackan men what the heck jag kysser han ändå*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 21:24:27 följande:
    Nä, men Roses är det! Jag höll också på som dig, när jag var tonåring. Och det var DÅ jag började höja moralen lite. Men du får ju hålla på med vadsomhelst, bara du inte blir ledsen om/när det drabbar dig själv.
    Nä, nu får du nog läsa vad jag skrev igen. Öva lite läsförståelse så ska det nog gå bra

Förstår att man är trött i huvudet efter en dag av pluggandes, det är jag själv!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 21:26:52 följande:
    Läste du inlägget jag skrev för en stund sen? Det där med att du inte ska oroa dig så länge du inte har hittat mig naken i hans säng? Vad skulle drabba honom?
    Att när jag någon gång i en framtid eventuellt lyckas landa ett nytt förhållande (efter att jag till 100 % avslutat vissa komplikationer här hemma) så kommer en massa saker att drabba mig.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-15 21:27:08 följande:
    Du skrev för några dagar sen till S-mannen en mening som du vill ha förklarad. Meningen var något i stil med: Korrelationen är inte........ Betydelsen var att jämförelsen inte alltid ger varifrån något startar. Alltså att man kan se att fler brott ger fler fängelser men vad är grundorsaken?
    Ahaa!!! Kasualitet var ordet
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-15 21:32:35 följande:
    Tack! Har haft det i huvudet hela dagen....
    Jaa det är ju ett ord man ofta har i huvudet...{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....