• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-16 09:42:49 följande:
    Du är verkligen uttråkad eller? Förstod inte det roliga alls.
    Jaa jag är uttråkad. Har börjat jobba lite nu och ska fortsätta med det...

Men jag måste ju bara säga; Vadå inte förstå!!!??? Brittisk humor när den är på topp ju "Oh he´s Goooooorgious.... Pwraaaa!!!"

Den andra, godmorgon stjärnljus, var nått vi pratade om i tråden innan du kom in. Hittade den nu när jag uttråkat sökte på youtube.

Ha en alldeles förträffligt trevlig dag{#lang_emotions_sunny}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-16 09:41:25 följande:
    * Ger sedek en kyss så han inte sitter och nöjer sig med "rumpor" *
    Rumpchocken är som bortblåst, sitter här drömmande med huvudet stött mot händerna och tänker på dina mjuka läppar...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-16 09:47:55 följande:
    En kvinna blir gravid för 5:e gången och föder en blond/blå ögd pojke. Mannen: - Men älskling var inte rädd. Jag älskar dig och jag kommer älska pojken lika mycket som dom andra 4. Var bara ärlig mot mig och säg vem fadern är? Kvinnan: - Jag älskar dig också. Den 5:e är Ditt. Velour: Den är rashti-joke och gör sig bäst med rashti-dialekt.
    Förstod inte det roliga alls
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-16 10:53:51 följande:
    Har du verkligen gjort det?
    Japp
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-16 11:44:36 följande:
    Avreaktion: Jag har en kompis som är jättesnäll! So far so good. Problemet är att hon spammar för mycket Tidigare skickade hon jämt kedjemail till min hotmail. Jag bad henne sluta och det gjorde hon. So far so good. Nu, på Facebook, skickar hon en massa hjärtan istället och jag står inte ut snart Men nu kan jag inte säga till henne att sluta skicka hjärtan och samtidigt står jag inte ut. What to do???
    Hon kanske är lite förälskad?

Bjud henne på kaffe och berätta att "en kompis du har, har en kompis som skickar en massa jobbiga grejer på fejjan hela tiden och visst är det irriterande...?!"

Radera henne från kompislistan.

Säg rakt ut, "please sluta spamma min facebook med hjärtan"

Spamma tillbaka en massa irriterande bilder?

Fast, hur kan hjärtan vara irriterande Velour? Egentligen, är du inte glad att du har en kompis som gillar dig?

My 2 cent - back to work
  • Sedek

Jag gör som Fiona ikväll, säger hej och godnatt..

Är så fruktansvärt trött så jag ska sova tidigt. Dessutom måste jag gå upp tidigt, extra tidigt, okristligt tidigt. Men mötet jag ska på är grymt intressant så jag tänker vakna med ett glatt hjärta. (Ni noterar väl?)

Scratchy:
    Vill så gärna säga att ni har fel om sömnen och komma med det rätta svaret, få känna mig viktig och behövd, men jag kan ju inte ljuga... Kör på som du gör. Jag fattade fel först, därav min rekommendation.

Godnatt på er

• Sedek

En grej jag tänkt på:

Min kompis mor satt o spydde ur sig en massa skit om läraren som är lärare i våra barns förskoleklass. Jag tycker läraren är superbra, korrekt, trevlig, duktig osv. Så jag sa ifrån tyckte att de pratade skit om en anna människa på lösa grunder, de generaliserade och raljerade. De = min kompis och hennes mor.
    Det värsta är att min kompis mor inte ens träffat läraren... Ändå sitter hon och säger att läraren behöver hjälp, själavård, psykologiskt stöd osv... De ska skicka in en "anmälan" till skolan.
    Jag satt o fullständigt tappade hakan. Hur i allsin dar kan man sitta och säga en massa skit om en person man inte ens träffat?
    Hon är dessutom lärare själv, min kompis mor.

• Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-17 20:05:29 följande:
    Skulle gissa på att din kompis har pratat mycket övertygande om läraren...
    Jo jag är rädd för det. Men hur kan man köpa 100% negativa saker en annan säger om en annan människa?

Om en person kom till mig och pratade illa om en annan, så hade jag tagit 99% av det med en nypa salt och avvaktat tills jag fick chansen att bilda mig en egen uppfattning.

Hon är nog bitter.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-17 20:09:27 följande:
    Håller med Grizelda.. han har nog pratat så mycket skit så hon blivit övertygad. Hemskt.
    Japp. Borde jag säga upp bekantskapen kanske?

Nej det ska jag inte, men det är synd att han är sån. Jag får väl försöka guida honom rätt i livet{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Tråddödare forts....