• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 22:03:48 följande:
    Hehe :p Har sååååå svårt att föreställa mig Sedek som kristen. Men jag klarar nog att få honom omvänd. Vart är han? Handarbete kanske? * Nej, taskig jag är *
    Kvinnor...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 22:05:57 följande:
    Preeecis, efter allt har jag också svårt att föreställa mig Sedek som kristen. Jag tror att han också har svårt att föreställa sig som kristen
    Hm...

Utan att avslöja mig:

Varför är det svårt att föreställa sig mig som kristen?

*nyfiken*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 22:09:18 följande:
    Vad menar du med "utan att avslöja mig"?
    Alltså jag vill veta varför jag uppfattas som kristen eller inte. Du som kanske vet vart jag står får ju inte avslöja mig då

Eh... Fast svaret kanske är uppenbart, men ändå är jag nyfiken.
  • Sedek

Shiiiit vad ni skriver, eller om det är jag som är distraherad i kväll kanske.

Så, jag kanske vill följa med, om jag får, fastän jag gillar att missionera. Nej det blev fel, fast ändå rätt, men fel i sammanhanget. Alltså jag är lite kristlig fast ändå inte, svårt att förklara.

Annars då?

Kryssning, okej. Ska kolla i kalendern

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 22:38:41 följande:
    Ähhhhh, du tror fortfarande inte att jag drömde om dig när jag beskrev hur du såg ut eller hur? Det enda jag hade fel var ditt hårfärg annars sa jag rätt till och med när det gällde rak/lockig.
    Är du synsk?

Do me, do me! (som Fiona brukar säga)
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 22:43:08 följande:
    No comments. Should I do u or u do me?
    Nej det är mest Fiona som vill bli "do" Jag ville bara prova uttrycket. När jag är med så är det jag som "do" Men jag är öppen för förslag

Okej, DET var sista lågmoraliska inlägget för ikväll, lovar, på heders{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-15 22:43:56 följande:
    mäh!
    "Do me, do me"

Du är rolig du Fiona!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 22:47:53 följande:
    Vilken show det kommer att bli. Roses ska lära Sedek 69:an! Jag ska sitta på första raden på nördbänken, med cola och popcorn!
    Oj vad många kommentarer jag kom på nu...

*Biter mig i läppen och tänker kristliga tankar om moral, Velour och andra läsares ögon*
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 22:45:27 följande:
    Han SKA lära sig 69 så det så....inga missionär-grejer. Capishe? Jaaaaaaaaaag ska hålla mig seriös. Skaaaaaaaaaaa, skaaaaaaaaaaa. 5minuter till så jag får svar på kryssningen bara.
    Hehe

Practise makes perfect
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 22:54:34 följande:
    Det går inte att tänka okristliga tankar om mig ändå. Jag är såååå pryyyd!
    Hehe! You naughty, naughty girl. Det är det som är så störande, för du ääääär inte så pryd som du framställer dig när Rose är här.{#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....