• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-17 20:09:40 följande:
    Tar och åt mig och säger Hej tillbaka.
    Heeeeeej Rose
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-17 20:10:42 följande:
    jag tror det beror på att alla tycker de kan göra lärarens jobb, eller hur var det nu?
    Jaa, han hade suttit med (min kompis) på en lektion och det var efter det som det började. Hon gjorde såååååå många fel.

Nej jag menar absolut inte att jag kan göra lärarens jobb! Men jag ska BLI lärare i mitt nästa liv, så det så!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:13:53 följande:
    Gokväll Satt och funderade hur hemsk det är med ett beroende...Igårkväll/natt hade jag ett helvete. Tänkte på dom som är drogberoende det måste ju vara tusengånger värre för dom. Runt 2-3 på natten satt jag och fantiserade hur jag skulle koka ihop mammas grönsaker till nåt man kan röka. Hemsk. Usch och mitt humör blir ju katastrof...har lovat mig själv att från och med idag alltid se till att jag har en oöppnad cigg-paket hemma. Vill inte hamna i den situationen...Usch...tyckte inte alls om mig själv igår kväll..:( Hoppas ni har haft en bra dag.
    Oj, ska du sluta röka?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:21:09 följande:
    Hej hej Jag tycker det är otroligt orättviss att alla ni vet vad jag heter och jag inte vet vad ni heter....*surar* Velour vet jag ju men ändå.. * surar vidare *
    Skyll dig själv som har ett nick som är nästan som ditt namn.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:24:56 följande:
    Tack för det. Om inte resten av FL hade klurat ut det så gjorde du det lättare för dom nu...dumma dig...
    Du tanten, det var ju du som började!

Om du är snäll kan jag inboxa mitt namn till dig..., kanske...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:34:06 följande:
    Sedek: Somnade du?
    Nej inte än

Jag har lyckats engagera mig i en religionstråd igen. Eftersom jag kan argumentera för båda sidor är det så otroligt roligt att ta de kristnas sida och föra lite seriös argumentation. Det är så många kristna här på FL som inte kan föra en normal dialog om religion så det är pinsamt.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Jag måste ha missat det, har inte läst bakåt i tråden, vart ska du?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-17 20:40:24 följande:
    Ibland är du mer känslig än en fruntimme med PMS Sedek :p Det gör inget. Jag bryr mig inte gubben annars hade jag nog valt en mer anonymt nick. Du får jättegärna inboxa så jag också kan namnet på människan jag både har kysst och ska träna en "show" med.
    Hehe, "tränat" me like

Men det är väl ändå lite upphettsande att man kysst någon man inte vet namnet på? Ska vi verkligen paja den kryddan?

Jag, känslig? Hur kan du säga det? Du känner mig inte ens! Komma här och påstå att jag är känslig, shit va lågt. Du är ju helt....... eeeeeehhhhhh, hoppsan{#lang_emotions_embarassed}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-17 20:46:18 följande:
    Hej tråden! Det var en intressant tillställning. Jimmie Åkesson var ju på universitetet ikväll för att prata om sin politik, men det var så överfullt att den aulan han satt i fick inte jag och mitt gäng plats i. Utan vi fick sitta i en annan aula och titta på honom genom en skärm. På så sätt fick vi inte heller möjligheten att ställa frågor till honom. Alltså, jag blev inte mycket klokare av att lyssna på honom live än att läsa deras partiprogram. Samma jävla ytliga skit som man hör/läser överallt. Muslimer hit och dit, invandrare hit och dit, nationalstat hit och dit. Samma snålpolitik hela tiden Men vi fick många goda skratt iallafall! Så hur har er dag varit?
    Hej!

Funderade ett tag på att skriva "vem är Jimmie Åkesson" men väljer att googla först och komma med en eventuellt kommentar sedan...

Väkommen hit i alla fall.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-17 20:59:13 följande:
    Jimmie Åkesson är partiledare för Sverigedemokraterna. Ärligt talat tror jag att de för en sådan politik som du skulle gilla. Inte för att du är invandrarkritisk, utan för att de vill ha det gamla traditionella samhället. Folkhemssamhället.
    Är du tokig!

Jo nu känner jag igen honom.

Jag är ju inte sååååå gammaldags heller. Då har du en skev bild av mig, tänk vad jag pluggar och har för framtidsplaner så får du nog även hur jag röstar klart för dig
Svar på tråden Tråddödare forts....