• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 23:18:33 följande:
    Vad betyder karaktärsfast?
    Eftersom jag tappar all intelligens när jag loggar in på FL, och speciellt efter kl 21... Så... , nej nu skyller jag ifrån mig.

Att du är "konstant" du håller ihop, you makes sense med vad du säger, gör och hur du uttrycker dig.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 23:24:51 följande:
    Jo, men det anade jag också att det betydde...men ville inte gissa ifall jag hade fel. Men det måste gå att förklara lite mer utförligt än så? *Att jag står fast vid mina principer? *Jag jag har svårt för att förändra mig? etc...
    Du skriver "Att jag har svårt för att förändra mig" Du är ju söt! Shit va gulligt.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 23:27:39 följande:
    Jag måste logga ut guys. Dags att väcka mamma för nattmedicin och en liten macka....... Ha en underbar kväll/natt. Puss på er alla.
    Natti natti
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 23:32:56 följande:
    Vad menar du nu? Fast jag frågade det, påstod inte.
    Ja, jag vet att du frågade det, och det var just det som var så gulligt. Att du trodde att jag skrivit ett ord som kan tolkas som att det är något negativt.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-15 23:36:23 följande:
    Men det kan det ju, eller hur? Karaktärsfast behöver ju inte bara vara nåt bra. Nu menade jag inte att du menade nåt dåligt, utan jag fokuserade på själva ordet
    Karaktärsfast är en väldigt eftertraktad egenskap, är man det inte bör man tänka efter och vara angelägen om att bli det. Det är enkomt en bra egenskap

Det bara såg så gulligt ut att du tänkte att det kanske kunde vara något dåligt.

Okej men nu ger jag mig, måste sova, ska ut o köra i morgon.

Godnatt godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-16 01:35:25 följande:
    *Bild på pizza*

Gammal härsknad ost med fett som stelnat och sockret ur osten har krypit upp och lagt sig på toppen. Korven är rutten och luktar värren än 2 veckor gammal öppnad kattmat och brödet är hårt o torrt. Pizzan är kall.

Usch, vem vill äta nått sånt?

{#lang_emotions_throwup}
  • Sedek

Resan inställd - fast på kontoret idag IGEN...

Vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad gör jag nuuuuuu....

Har ni sett denna:

• Sedek

Det här är mitt klipp:

Made it myself

eller

Ära vare Gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden

• Sedek

Asså jag vet inte, men det här är så otroligt roligt:

Känns som att jag är ensam om att skratta åt detta.

Svar på tråden Tråddödare forts....