• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-18 21:12:27 följande:
    Det var en rolig vändning på den frågan Ändrar man i tonfallet så blir det just så som du framställde det, heheh..
    Hej

Har du börjat göra marknadsundersökningar igen?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:16:36 följande:
    Jag tänkte det, men sen kollade jag upp dig i taxeringskalendern och upptäckte att det inte var någon idé...
    Det är ju det som är hela grejen, att jag skattar aslite pga att mina stora inkomster landar i Belize utanför det svenska systemet.

..... eller nått sånt.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:18:10 följande:
    Hej! Nej, inget jobb än. Hade även tänkt söka annat jobb till sommaren när jag har studieuppehåll. Hur går det med studierna? Imorgon får vi en hemtenta som vi ska jobba på tills nästa fredag. Kul? NEJ!!
    Men du får väl hitta nått annat än telefonintervjuare om du bara upplever det som jobbigt!

Hemtenta är ju fusk. Det ska vara salstentor! Har jag sagt att jag fixade min första? Studierna, jo då... De lösa trådarna börjar samlas ihop till en röd tråd i detta extremt komplexa ämne. Tenta den 10 mars, och jag råpluggar redan... Men det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat så det är väldigt motiverande att läsa.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:19:24 följande:
    Jag har sånt oxå om du vill ha.. Jodå, idag har vart en lugn dag, har smält allt som hände igår. Själv då?
    Skicka hit lite sederande då, tänk om man fick sova i natt som lite omväxling.

Skönt med lugnt då!

Jodå, full fart från kl 7 till kl 21... Ska försöka än en gång att sova lite tidigare, börjar bli lite orolig för mina organ som inte får vila
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:27:27 följande:
    Någon som har Lauren Ridealghs telefonnummer? Tänkte bjuda ut henne på en dejt...
    Inboxar, vill inte outa det här helt öppet...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:29:27 följande:
    Om Roses följer med på kryssningen röstar jag för att vi spänner fast henne i en sån där grej som de spänner fast Hannibal Lecter i medan de städar hans cell. I alla fall under tiden vi äter...
    Hehe, neeeej jag kan ha henne i min hytt under tiden{#lang_emotions_innocent}

Gå och ät ni, det är lugnt, jag tar hand om Roses.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:26:59 följande:
    Kan de inte hamna på en fin strand i Kalifornien nån gång?
    Menar du vi? Eller pengarna?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:32:39 följande:
    Jag tror du bluffar igen...
    Synar du mig? Helt öppet?

Attans....

Vill du ha en till Spotify invite
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:32:10 följande:
    Sociologi är ett ämne som man inte bara ska memorisera eller lära sig en massa begrepp och teorier, utan man ska verkligen kunna sätta sig in i och kunna TÄNKA som en sociolog. Därför är en hemtenta av större vikt för man får lite djupare frågor som inte hade kunnat gå att svara om det hade varit en salstenta. Men have no fear, vi kommer att få EN salstenta snart som jag tror handlar om statistik och sånt skit. Grattis till att du lyckades med din tenta. Det var ju aldrig någon tvekan om att du skulle klara det. Och skönt att du börjar få ett grepp om det hela Men Sedek, läser du inte vad jag skriver? Jag skrev ju att jag har tänkt söka annat jobb till sommaren. Det ska jag göra för att jag är trött på marknadsundersökning
    Jo just det, är lite trött för tiden...

Sociologi = INTE salstentor, noterat!

Kul med statistiken då, den måste du väl ändå se fram emot! Tänk vad spännande
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:34:45 följande:
    Gillar du med henne?
    Jag gillar alla tjejer...
Svar på tråden Tråddödare forts....