• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-18 21:34:45 följande:
    Vad vill du ha, jag har många olika sorter. Sönmtabletter, insomningstabletter eller lugnande?
    Jag närmar mig 100 kg med en vältrimmad lever, behöver nog minst en av varje om det ska hända nått...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-18 21:35:37 följande:
    Dig kan man alltid lita på. * Puss på dig *
    *pussar tillbaka*

De kommer INTE stänga in dig, inte om jag är med.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-18 21:44:53 följande:
    Hörreni, jag loggar ut för ikväll. Ha det gott. Puss&Kram. Eftersom det bara var Sedek som var snäll mot mig så: * Kysser Sedek långsamt och länge * Ni andra är dumma. :p
    Oh *rodnar lite*

*möter dina läppar i en långsam varm kyss*

Godnatt godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:45:51 följande:
    100kg? Hur mycket ska du bli av med till sommaren?
    ca 10 kg räknar jag med. Börjar om 10 dagar, 10 kg på 2 månader, ska bli nice för nu trivs jag inte...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:48:01 följande:
    Men du ska ju inte ge dig hän så lätt heller!
    Hon kommer inte att kunna motstå...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:48:19 följande:
    Ok då.. men du få komma och hämta dom själv..
    *på väg*

Vill..... sova....... en ....... natt......... zzzzzzzzzzzzzzzzz
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:54:00 följande:
    Men skrev du inte förut att du med flit lade på dig så många kilon? Fast det kanske känns förjäkligt ändå... Gör du såhär varje år?
    Jo, men usch vad jag inte trivs nu. Hade glömt hur det är att vara såhär stor... Hälften av grejerna i garderoben passar inte längre, tshirtarna ser ut som korvskinn.
    Förra året var det oplanerat, det här året var det medvetet. Nästa år blir det INTE såhär igen kan jag lova.

Du då? Ut o går eller har du planer på att börja träna?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-18 22:01:03 följande:
    Häll i mig några liter tequila så då kaaaaaanske ;) Ha det gott nazi. Ska packa iordning lite grejer här. Åker ju bort imorgon. Hörs på söndag. Puss på dig.
    Åker tant ifrån mig?

Ha det så bra då, puss puss
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 21:57:04 följande:
    Stackaren vet inte vad hon ger sig in i
    Hörrududu, nu är du en fjant igen{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-18 22:03:36 följande:
    Men var du tvungen att göra så? Nej, jag har gett upp promenaden. Blev överdrivet trött och samt att aptiten ökade rejält. Det har hållit i sig också (aptiten) Jag mår bättre av att simma, men det är dyrt för mig nu. Både att ta sig dit och att simma.
    Nej inte tvungen, men jag ville prova att gå upp allt jag gått ner, fast kontrollerat. Men under vägen kom jag på att jag inte trivs, fast jag hade ju bestämt mig att köra tillomed februari så... Sätt ett mål och kör på, that's my device

Gett upp?!?!?! Nä inte ge upp, ändra något i rutinen så det passar in bättre i din vardag då. Minska på kolhydraterna och ät lite ägg o fett istället så blir du inte hungrig.
Svar på tråden Tråddödare forts....