Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-06 23:18:58 följande:
    Somnade alla samtidigt eller?
    Nej Jag fastnade på Spotify, men jag måste snart lägga mig eftersom det är min tur att gå upp imorgon och lille Loppan har börjat vakna vid halv sju istället för halv åtta nuförtiden. Kan hoppas han sover länge efter långrundan och kalaset idag iofs!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-06 23:32:31 följande:
    Alright! Då får jag önska dig en god natt med att du sover sött. Kram
    Godnatt!
    Trådkram!!!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-07 07:53:12 följande:
    Jag hade tolkat det som att personen inte har någon koll eller bara vill skämta på ett mycket långsökt sätt.... Inte roligt.
    Jag tolkar det som att Mandi har dessa symptom och inte mår så bra.
    Mandi, ring sjukvårdsupplysningen!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-07 07:56:49 följande:
    God morgon på er! Sedek: Hoppas du är tillbaka snart! Velan: Appelsinen var inte kul..... Dock väldigt irriterande...  Mandi: Hoppas du blir bättre snart. Isso: Du kommer ha oooooont idag..... JhA: DU borde vara här nu. Hallååååå? Vi med pigga barn.... Roses: Någon ny promednad idag, kanske? Fiona: Bättre....? Själv blir det att titta på Vasalopp, spela StarWars och skotta....
    Jag hade lite dansbrejk med Loppan Piggelinen vaknade vid fem första gången men då fick jag honom att lägga sig ner igen och strax före sex skickade jag sambon att göra samma sak. Men 06.20 var det obevekligen dags att gå upp, precis som igår. {#lang_emotions_undecided} Att våren kommer är inte bara positivt tror jag
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-07 09:19:27 följande:
    Det är döden att ha så pigg barn.... Vår lille har varit helt ok för det mesta men så har han uppfostrat oss väl.... vi anser att allt efter 7 är som sovmorgon. Nu förtiden går han upp vid 7 och sen tittar han på TV ca halvtimme och sen vill han ha sällskap!
    Jo speciellt när man själv är den mest morgontrötta som finns... Vår lilleman kan ju inte vara upp ensam ännu, då river han väl hela huset, så det är bara att traska upp och halvsova till I drömmarnas trädgård
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-07 09:27:38 följande:
    Den är sååå dålig! Men effektiv och lätt att sova till....
    Lilleman är ju besatt av den och vi har alla dvd:er Det är "Usse" och "Giggi" som han tjatar om hela dagen {#lang_emotions_throwup} Hoppas han hittar nytt intresse snart
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-07 09:36:48 följande:
    Kanske försöka introducera lite Fåret Shaun....? Filmen Bilar brukar vara en hit. Jag satte på TopGun ibland... Lite spännande med muller och flygplan   Vår lille hade en gul period och då var det bara svampbob och ... vad heter de där gula gubbarna.... Ah! Familjen Simpson! Han var mycket liten då ska tilläggas.....
    Han gillar Fåret Shaun och även spin-offserien om lille Timmy Bilar har han sett en gång, men är lite för liten fortfarande. Simpsons brukar vi se på kvällen, den gillar hela familjen
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-07 10:32:00 följande:
    Midka & J_hjärtar_A  *vinkar* Hej hej ;) Mandi: Men tjejen då, tråkigt och höra att du är sjuk. Tänkte faktisk på dig igår att du inte har varit inne på ett tag. Hoppas du kryar på dig snart. Men ring nånstans och kolla hur du ska göra. Puss på dig. Velour: Vart försvann du igår? Ha...? Det där jag skrev om klippet från youtube...trodde det var för grovt för dig men då vet jag vad ska jag skicka till dig framöver?
    *vinkevink*
  • Jagbyttenick

Nu ska jag ut och rasta Loppan så han inte tar död på mig

• Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-07 10:42:52 följande:
    Hehehehehe. Ha det så kul. Det är fint väder här.
    Vi hade rätt fint här också, börjar bli mulet nu dock. Milt med bara någon minusgrad med svag vind och torr barmark till största delen. I love spring!
Svar på tråden Tråddödare forts....