• Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 21:29:24 följande:
    Inte för att vara elak, men när du skriver: "Jo, men om vi gör det så är det med Guds hjälp, vare sig du vill eller inte" så är det en aningens provocerande eftersom vi är flera som inte delar din tro. Det är din sanning, inte vår och inget bevisbart heller för den delen. Hur kul skulle det kännas om jag skrev: Om du förlåter så är det inte med guds hjälp utan bara ditt ege psyke, vare sig du vill eller inte. Och vad för argument du än kom med, skulle ändå mina sista ord gälla "vare sig du vill eller inte" Get my point babe?
    Hehehe...! I know I know

Och det förklaras i ett inlägg lite senare till Mandi, diskussionen om VAD som är Gud i frågan om förlåtelse. Där jag kom in på det kollektivt omedvetna.
  • Sedek

Jaa du Velour, typ 200 inlägg av dig i kväll där du ropar Hallå!

Har du tråkigt? 

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:04:25 följande:
    Man härmar varandra Lite som innan: "Hallå?" (Hallå), "Hej" (Hej).
    Jahaa...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:05:19 följande:
    Jag hade förbaskat tråkigt ja Det var ett tag sedan jag gjorde många inlägg efter varandra som tidsfördriv.
    Så du har inläggat på FL, ätit nått antar jag, what else?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:07:47 följande:
    Annars då? Har du börjat "banta" fr.o.m. idag?
    Japp

Ska bli nice, lite konstig i huvudet efter att inte ha ätit mer än ca 20 g kolhydrater idag...{#lang_emotions_throwup} Men det ordnar upp sig om några dagar.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:08:55 följande:
    Lekt med lillen...hm...sen inte så mycket mer..
    Skönt!

Hur går det med Herr Å och sömnen?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:10:52 följande:
    Sedek, kollade i ditt bildgaller (fast det var din flickväns fel som gjorde mig nyfiken) och såg din bild där du spänner dig likt Arnold. Är det så du ser ut just nu? För jag tyckte inte alls att du var tjock där. Ska du alltså bli 10kg mindre? Blir du inte jättesmal då?
    Flickvän Det lät lite mysigt måste jag erkänna, trotts att verkligheten är något annat...

Jo men där ser man ju inget fett, har bilder rakt frammifrån också men de lägger jag inte ut! 10 kg mindre blir bra det. Bilden är dessutom en månad gammal.
Svar på tråden Tråddödare forts....